Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

K_a_s_i_a

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

K_a_s_i_a's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. K_a_s_i_a

    Pęknięty Lacobel

    Dziękuję za odpowiedź, blat jest z konglomeratu. Niestety po raz kolejny odrzucili nam reklamację twierdząc że że wszystko zostało zrobione poprawnie. Czy udać się z tym do rzecznika praw konsumenta czy zamówić rzeczoznawcę? Nie chcę płacić za wymianę na nowe szkło ponieważ za chwilę sytuacja się powtórzy.
  2. Cześć wszystkim! Szukam pomocy i porady co zrobić. Kilka dni temu pękł nam Lacobel w kuchni. Zgłosiliśmy na gwarancję do firmy która montowała nam całą kuchnię w tamtym roku. Oczywiście nie uznali nam reklamacji stwierdzając że to ja uderzyłam w szybę. Szkło pękło samoistnie, nic nie stało gorącego obok i na pewno w nie nie stuknęłam! Gdyby tak było to byśmy wymienili szybę i nie było by kłótni z firmą meblową. Wg mnie szkło zostało źle zamontowane, u nas szkło jest pomiędzy blatem a ścianą a nie jak powinno być czyli stać na blacie. Dodatkowo widać jak się wygięło w miejscu styku z blatem (zdj). Aha ważna sprawa, blat przyszedł za krótki o 1,5 cm i wykonawca zaproponował takie rozwiązanie montażowe szyby. Myśmy na to przystali ponieważ czas oczekiwania na nowy blat to był kolejny miesiąc czekania - a czekaliśmy 5 miesięcy na kuchnię.....( w tym miesiąc na blat) Czy ktoś miał podobny problem? Jak dochodzić swoich praw? I czy faktycznie źle zostało to zamontowane? Pomocy ! Kasia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...