Witam, Czy miał toś taki przypadek, że moduł smart cloud po kilku godzinach działania (czasem 3 godziny czasem 7, ale prawie zawsze mniej niż doba) traci połączenie ? Świeci się wtedy na zielono dioda zasilania a 2 dioda stanu miga na czerwono natomiast 3 dioda się nie świeci. Pomaga tylko odłączenie od zasilania PC lub przytrzymanie środkowego przycisku reset na ok 5 sekund. Po restarcie działa (3 diody zielone) przez parę godzin i znowu ta sama sytuacja. Podłączałem już przez kabel sieciowy (2 rodzaje) i wifi, natomiast to nic nie zmienia. Robiłem też reset do ustawień fabrycznych (2 przyciski wps i link przez 10 sekund) + ponowne zakładanie konta Obecnie od niedawna na stronie AQUAREA Service Cloud pojawia się wtedy kod błędu !CN-CNT a w szczegółach komunikat: Błąd komunikacji CN-CNT (3050-0001) co by wskazywało, że problem jest od strony PC. Co można sprawdzić i jak w pierwszej kolejności, bo wg tego komunikatu może być problem z samym modułem, kablem lub płytą rozszerzeń a wymiana wszystkiego po kolei odpada. Dodam, że moduł smart podłączony jest zgodnie z instrukcją do złącza CN-CNT na płycie rozszerzeń (mam 2 obiegi grzewcze). PC 9KW T-CAP gen.H + płyta rozszerzeń