Przestrzegam przed firmą Wojciech Kwaśniak WK-remonty z Mściszowa (dolnośląskie), NIP 6131577536, której zleciłem wykonanie elewacji oraz firmą Krzysztof Kwaśniak, NIP 6131587345, wraz z którą wykonywała roboty na budowie. Niestety dopiero po rozpoczęciu współpracy zaczęły docierać do mnie informacje o innych poszkodowanych, dlatego dzielę się moimi doświadczeniami, bo gdybym wcześniej znalazł informacje o jakości usług tej firmy, to bym z nią nigdy nie podpisał umowy, ponieważ nie było ani tanio, ani szybko, ani dobrze.
Początkowo współpraca układała się w miarę dobrze, mimo opóźnień i tłumaczeniem się zaległościami u innych klientów. Prace wykonane zostały niechlujnie i pomimo wielokrotnych upomnień, że najbardziej zależy mi na szczelności i ciągłości izolacji, badania termowizyjne ujawniły, że narożniki mają ogromne mostki termiczne na całej długości, których mimo obietnic, nie poprawiono. Pracownicy korzystali z moich narzędzi bez pytania, które zostawili brudne i zniszczone. W celu ułatwienia prac panowie bez mojej zgody skrócili niektóre kable i wyrwali z ziemi paliki potrzebne geodecie do wykonania inwentaryzacji.
Cena na fakturze była wyższa niż na wycenie o kilka tys. złotych, powodem czego miały być komplikacje pod dachem, ku zdziwieniu dekarza, który od kilkunastu lat nie słyszał podobnej skargi. Firma Wojciech Kwaśniak nie zgodziła się też na obniżenie ceny robocizny po tym jak zrezygnowaliśmy z kołkowania. Mimo to, w dobrej wierze, zgodziłem się w zamian za wykonanie dodatkowych prac związanych z elewacją. Mieli zabezpieczyć drzwi wejściowe i wykonać tymczasowe zadaszenie, by spełnić wymogi producenta, a także podłączyć rury spustowe do rynien, wywieźć śmieci i niewykorzystany styropian oraz obrobić otwór wentylacyjny, który wcześniej zasłonili styropianem i zasiatkowali.
Jednak po zapłaceniu faktury zainteresowanie budową się całkowicie skończyło. Żadne z niedokończonych prac nie zostały wykonane, co doprowadziło do opóźnień i dodatkowych kosztów. Właściciel firmy nie odbierał telefonu i nie oddzwaniał, pomimo tego, że numer był aktywny i prowadził rozmowy z innymi osobami. Na wiadomości odpisywał z kilkudniowym opóźnieniem, w których był opryskliwy i chamski oraz podawał coraz to bardziej bezczelne wymówki wraz z kolejnymi terminami, których nie dotrzymał i nie odbiera korespondecji, wydłużając postępowanie. Od ponad 3 miesięcy woda leje się z rynien po ścianach, a firma Wojciech Kwaśniak nie widzi w tym żadnego problemu. Jak na ironię, właściciel firmy wielokrotnie narzekał na nieuczciwych klientów, którzy go źle traktują i nie chcą zapłacić za wykonaną pracę.
511077234
[email protected]