Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Major Tom

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Major Tom's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Cześć, przylaczam sie do tematu bo mam podobny problem. Mam przyłączona PV od 28 lutego 2023. Otrzymałem pierwsza faktura rozliczeniowa w sierpniu, za okres 28/02/2023 do 26/07/2023. Wielkość poboru i sprzedaży mniej więcej zgadzała się z oczekiwaniami (901 kWh i 2788kWh). Ku mojemu zdziwieniu depozyt konsumencki na fakturze wynosił zaledwie 214,63 zł. W rozliczanym okresie (marzec-lipiec 2023) cena sprzedaży w net billingu wynosiła: marzec 2023 508,90 zł kwiecień 2023 505,44 zł maj 2023 381,44 zł czerwiec 454,62 zł lipiec 440,38 zł Średnio, 458 z/MWh.Orinetacyjnie, mój depozyt konsumencki powinien wynieść ok. 2,788 x 458 = zł. Zgłosiłem reklamację do Taurona, domagajac sie szczegolow wyliczenia depozytu, po licznych ponagleniach nie została rozpatrzona, aż do dzisiaj, i o tym dowiedziałem się przypadkiem. Cytując panią z informacji, sprawa została zamknięta z komentarzem: depozyt rozliczony prawidłowo. Co mogę zrobić? Wg pani z informacji, zlozyc ponowna reklamacje. Obłęd. Czy komus udalo sie zmusic Tauron do wykazania wyliczeń depozytu? Piszcie, dzielcie się doświadczeniami, mam wrazenie ze jest nas wielu dymanych w biały dzień przez firmy energetyczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...