Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

monikolka

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Płeć
    Kobieta
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

monikolka's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Brązowe plamy na ościeżnicy występują w losowych miejscach również na innych oscieżnicach. Nie są to zabrudzenia. One sa jakby wżarte w powierzchnię. Nie jestem w stanie tego zmyć wodą z mydłem (tym zalecal sprzedawca myć drzwi). Wszelkie pozostałości po montażu były wyczyszczone. Czym można spróbować zmyc takie plamy?
  2. Tak, od początku wiedziałam, że trzeba uważać na wilgoć, wodę. Codziennie odkurzam, ale rzadko myję podłogi na mokro, a jeśli już to przy oscieżnicach zawsze uważałam. Ale wiadomo, że producent wie swoje... Druga sprawa, jeśli już, to wszędzie powinno być jednakowo lub podobnie, a ościeżnice od drugich drzwi w wiatrołapie są beż żadnych defektów, a te pierwsze pofalowane jak falbanka. Zastanawia mnie też czy jest opcja, że sprzedawca wcale nie zgłosił producentowi reklamacji? Nie mam żadnego potwierdzenia przyjęcia reklamacji mailowej przez producenta tylko przez sklep. Odpowiedź też jest wklejona do maila sprzedawcy... Co do plam... jedne takie rudawe wychodzą na oscieżnicach, a te z kleju/pianki na łączeniach elementów ościeżnic. Po zamontowaniu nie było żadnych tego typu plam.
  3. Witam serdecznie, jestem tu pierwszy raz i w razie czego proszę o wyrozumiałość Reklamowałam ościeżnice wewnętrzne, które zamontowano mi niecałe 2 lata temu. Okleina na dole pofalowala się najbardziej w wiatrołapie, trochę w łazience, a niewielkie zmiany są w pokojach. Dodatkowo z połączeń wychodzą jakieś dziwne plamy. Nie wiem czy to klej czy pianka? Zaobserwowałam też na drzwiach w różnych pomieszczeniach inne plamy, których nie jestem w stanie zmyć. Wysłałam reklamację do sprzedawcy. Po ponad miesiącu braku odpowiedzi sprzedawca stwierdził, że producent odrzucił reklamację, ale oni wysłali odwołanie. Po ponad tygodniu dostałam odpowiedź mailową od sprzedawcy, że reklamacja została odrzucona (wklejona w mailu treść odrzucenia). Czy ktoś może mi napisać, jaką może być przyczyna tych problemów? Dodam, że reklamacja rozpatrzona na postawie zdjęć. Pozdrawiam serdecznie Monika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...