Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Rafał185

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Rafał185's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Dla mnie niezrozumiała jest cała procedura reklamacji. Producent jest sędzia w swojej sprawie. Stwierdza że nie właściwie eksploatujesz szafkę i temat zamyka, jaki w tym sens. Rozumiem jak jest uszkodzenie mechaniczne, coś urwane, uderzone ale żeby meble dedykowane do łazienki nie wytrzymywały kontaktu z wilgocią. To tak jak by napisać że buty do biegania rozkleiły się bo źle biegasz. Ręce opadają nikt nie bierze za nic odpowiedzialności, tylko żeby kasę od klienta wyciągnąć.
  2. Takie samo pytanie zadałam producentowi. Na cytowanie odpowiedzi szkoda nerwów. Zastanawiam się czy sprawy nie skierować do sądu. Niestety dopiero po zakupie przeczytałam kilka opinii o meblach tego producenta, które nie pozostawiają wątpliwości co do polityki reklamacyjnej i jakości oferowanych produktów. Szkoda nerwów i pieniędzy może lepiej było kupić coś z Castoramy za połowę tego co życzy sobie ten "renomowany producent".
  3. Sprawdzałam z mężem i nigdzie się woda nie zbiera. Laminat na frontach odszedł i wygląda to bardzo brzydko. Stara szafka która została wymieniona po kilku latach wyglądała lepiej. Najgorsze jest to że producent nie bierze pod uwagę tego że mógł coś przy produkcji popsuć tylko wszystko zrzuca na niewłaściwą eksploatację. Szkoda bo szafka wygląda fajnie tylko co z tego jak do łazienki się nie nadaje.
  4. Jestem bardzo rozczarowana jakością mebli łazienkowych. Meble nie są w ogóle odporne na wilgoć. Moja szafka pod umywalką spuchła po kilku dniach. Reklamacja została odrzucona ze względu na wilgoć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...