Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Mutator

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Mutator's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Odradzam i ostrzegam przed Columbus Energy S.A.! Niekompetentni przedstawiciele handlowi tej Firmy - na początek. Po terminowym odstąpieniu od Umowy z Firmą Columbus Energy S.A. nadal oczekuję i żądam zwrotu wpłaconych środków: bezskutecznie! Firmę obowiązują jednostronne warunki umowy - ja muszę warunki wypełniać, a Firma Columbus może mnie bezstresowo olewać, bo od tego mają Biuro Obsługi Klienta: tam siedzą ludzie, którym płacą za odbieranie telefonów i wysłuchiwanie żółci wylewanej przez klientów. Tak to działa! Od przypadkowo poznanych klientów tej Firmy (już po odstąpieniu od umowy) dowiedziałem się, że u Nich, w praktyce - koszty realizacji zdecydowanie przekroczyły środki zapisane w Umowach, a także o późniejszych problemach z egzekwowaniem i otrzymaniem usług serwisowych w trakcie awarii instalacji autorstwa Firmy Columbus. TO MISTRZOWIE PRZECIĄGANIA STRUNY, PRZEGINANIA PAŁY I ODWLEKANIA NA "ŚWIĘTE NIGDY" - ODRADZAM I OSTRZEGAM PRZED COLUMBUS !!! W przypadku odstąpienia od umowy z Firmą Columbus Energy S.A. z Krakowa (oczywiście: w terminie przysługującym kupującemu, co wynika z warunków Umowy) dalej - będziecie potraktowani, jak bydło! Nie oczekujcie, że Firma dotrzyma jakichkolwiek terminów i procedur. Nie oczekujcie reakcji i odpowiedzi na wasze pytania o zwrot środków - jeśli takowe w swojej naiwności już wpłacicie. "Czekaj tatka latka, aż kobyłę wilcy zjedzą". "Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?" - tak później wygląda rozmowa z pracownikami Biura Obsługi Klienta...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...