Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

blind.hairdresser

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

blind.hairdresser's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputacja

  1. ja ze swojej strony polecam link https://www.stockwatch.pl/czat-inwestorow-gieldowych/jerzy-nazarko-prezes-zarzadu-i-tomasz-szewczulak-przewodniczacy-rady-nadzorczej-konceptus-sa-start-17-wrzesnia-o-1100,735 webinar z P. Nazarko gdzie przynaje ze traktował swoich klientów jak testerów... .. wykorzystaliśmy naszych klientów... i dalej to robia, tak jak wszyscy pisza , serwis to fikcja, wieczne obietnice z których nic nie wynika. co sezon problemy z pompą, trzeba sie dopraszać o serwis, montują pompy po całej polsce a potem liczą sobie stawkę kilometrową za dojazd na serwis - jakiś absurt ze swojej strony tez zamierzam złożyć pozew
×
×
  • Dodaj nową pozycję...