Witam! Z powodu budowy domu niezbyt często piszę w Forum, natomiast często zaglądam tutaj w poszukiwaniu wsparcia technicznego i obiektywnego spojrzenia na sprawę. W dniu dzisiejszym reklamowałem styropian z Termoorganiki PLATINUM, którego jestem posiadaczem w ilości ok. 400 m kw Przedstawiciel firmy przyjechał po 3 dniach oraz wielokrotnym telefonicznym ponaglaniu, dlatego że wstrzymałem prace na budynku, ponieważ miałem nadzieje na sensowne wyjście z sytuacji. W dniu dzisiejszym spóźnił się na spotkanie ponad godzinę tłumacząc się mgłą, chociaż obaj przebyliśmy tą samą trasę i ja byłem punktualny. Następnie dowiedziałem sie że produkt który kupiłem jest jednym z najlepszych w swojej klasie na rynku i że wybór był słuszny, chociaż styropian oczywiście jest krzywy, ale zgodnie z polską normą w zakresie dopuszczalnego 1 cm. Otrzymałem także kilka cennych rad na temat wybierania prostych płyt na całe połacie a zostawiania krzywych na docinki, chociaż z każdej paczki na 8 płyt są co najmniej 2 krzywe, a także przecinania płyty na pół aby łatwiej sobie poradzić z jej "bananowym" kształtem. Nie udało mi się natomiast dowiedzieć dlaczego narożniki nie mają kąta prostego i będę zmuszony wypełniać powstałe szczeliny pianką. Na pożegnanie Pan zapytał mnie o co właściwie mi chodzi i z ironicznym uśmiechem odjechał swoim wspaniałym samochodem służbowym, do którego ja pewnie też się dołożyłem. Jednym słowem zostałem nabity w wielką styropianową grafitową butelkę za duże pieniądze w stosunku do innych producentów. Radzę innym użytkownikom Forum dobrze przyjrzeć się Termoorganice przed zakupem. Sposób załatwienia reklamacji - SKANDALICZNY z domieszką cynizmu i obłudy.