Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Nautikus

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

Nautikus's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Nie polecam Kostrzewy ze względu na fatalny system serwisowy. Po zgłoszeniu serwisowym drobnej usterki wogóle nie było zadnej reakcji serwisu. Kocioł był na gwarancji a firma po zgłoszeniu nie wykonała zadnego ruchu. W międzyczasie cały czas monitowałem o pomoc. Mineły 2 miesiące i kocioł uległ poważniejszej usterce. Oczywiście firma nie uwzględniła gwarancji i musiałęm zapłacić za usługę. Rada pana z serwisu firmy była jedna - mógła pan wyłączyć kocioł i łaskawie czekać na nas 2 miesiące!!! Taka jest właśnie polityka firmy - niech klient kupi, zapłaci 10 000 zł. a jak cos się stanie to proszę czekać bez ciepła 2 miesiące. No i uwaga!!! Ostatnia rada pana z serwisu. Cytuję; "...Gdy zapala się kontrolka oleju w samochodzie to chyba Pan się nie śmieje tylko wyłącza silnik. No chyba że się mylę." No tak wyłączyć silnik i czekać 2 miesiące na środku drogi aż łaskawie zareaguje serwis gwarancyjny!!! Chyba nikt by nie kupił samochodu z takim serwisem gwarancyjnym, no chyba, że się mylę. Dla zainteresowanych chętnie służę całą korespondencją między mną a producentem. Nic dodać nic ująć. Po prostu Państwo sami ocenią. [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...