mają znaczek CE i skoro to wystarczy w Europie to automatycznie wystarczy i u nas. Aparatury sterujące pracują w paśmie 27MHz z mocą poniżej 2W, a na to nie wymagane są żadne zezwolenia. Pozatym widzę, ze Kolega nie zauważył, że trochę się zmieniło. PIR 15 lat temu został zastąpiony przez PAR, a ten z kolei 5 lat temu włączony został do URT. znak bezpieczeństwa B przestał obowiązywać 1 maja 2004 i został zastąpiony znakiem CE i powtarzam jeszcze raz, to nie są zabawki z marketu tylko profesjonalne modele, takie którymi jeżdżą czołowi zawodnicy w Stanach czy w Zachodniej Europie. Jeśli chodzi o tory to jedyne wymogi jakim mogą podlegać to przepisy EFRA aby mogły być na nich organizowane oficjalne zawody krajowe bądź międzynarodowe. Przepisy te określają głównie szerokoś toru, usytuowanie i kształ podestu dla zawodników, usytuowanie stanowisk serwosowych. Polecam nieco bardziej wnikliwe zapoznanie się z tematem. Obawiam się, że ta ścieżka, jak również pozorowanie wypadków sugerowane przez super doradcę w tym wypadku prowadzi do nikąd. Urząd Skarbowy też tu nikogo nie wykończy.