Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Efenzi

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

Efenzi's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. JANK: Próbowałem zagadnąć Cię na privie, ale wygląda na to, że mam zablokowane wysyłanie prywatnych wiadomości
  2. Ale fantastyczne forum znalazłem! Normalnie nie moge się nacieszyć A teraz do rzeczy - coraz intensywniej zaczynam rozglądać się za działką w południowych i zachodnich okolicach Wrocławia, póki co z miernym raczej rezultatem i tak sobie myślę - może ktoś namierzył już jakiś interesujący grunt, który jednak wydał się dla niego za duży i szukałby.. nazwijmy to - wspólnika (-ów)? Innymi słowy - może warto zamierzyć się na większą działkę, dokonać podziału geodezyjnego i razem (acz osobno) wziąć sie za budowę? Bardzo chętnie wszedłbym w taki układ .
  3. Ale fantastyczne forum znalazłem! Normalnie nie moge się nacieszyć A teraz do rzeczy - coraz intensywniej zaczynam rozglądać się za działką w południowych i zachodnich okolicach Wrocławia, póki co z miernym raczej rezultatem i tak sobie myślę - może ktoś namierzył już jakiś interesujący grunt, który jednak wydał się dla niego za duży i szukałby.. nazwijmy to - wspólnika (-ów)? Innymi słowy - może warto zamierzyć się na większą działkę, dokonać podziału geodezyjnego i razem (acz osobno) wziąć sie za budowę? Bardzo chętnie wszedłbym w taki układ .
  4. Sprawa wygląda następująco. W 2000 roku zdecydowałem się na zakup dachówki Sirius z Rupp Ceramiki. We wszystkich ogólnodostępnych materiałach z tego okresu (m.in. w Muratorze) producent zapewniał, iż dachówki objęte są 10-letnią gwarancją. W tym roku z większości dachówek zaczęła schodzić całymi połaciami angoba. Sprowadzony ekspert jednoznacznie stwierdził, iż pokrycie dachu kwalifikuje się do wymiany. Zwróciłem się zatem do producenta z reklamacją przedstawiając mu otrzymaną od sprzedawcy kartę gwarancyjną. Firma reklamacji jednak nie uznała twierdząc, iż karta gwarancyjna (w ktorej nagłówku widnieje Rupp Keramik) dotyczy innego produktu, a oni udzielają gwarancji tylko 5-letniej. Sprawy oczywiście nie zamierzam tak zostawić, a niniejszy post niech będzie przetrogą dla potencjalnych klientów tej firmy. Jeżeli ktoś miał podobne doświadczenia z Rupp Ceramiką (a nie wierzę, bym tylko ja miał "szczęście" zetknąć się z bublami z tej firmy), będę wdzięczny za wszelkie informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...