Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jacek Broda

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

Jacek Broda's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Firma Ulrich, ponawia swoją propozycję z poprzedniego postu. ".....Jesteśmy gotowi wskazać alternatywny, autoryzowany serwis działający na tym samym terenie oraz pokryć koszty związane z przywróceniem pełnej sprawności kotłów....." Pozdrawiam Jacek Broda Ulrich sp. z o.o.
  2. W odpowiedzi na post Pana Arkadiusza Grzelki informujemy, że firmie Ulrich jest bardzo przykro z powodu sytuacji, jaka Państwa spotkała. Chcąc jednak obiektywnie ocenić ten przypadek, pozwolę sobie przytoczyć kilka faktów, którymi Ulrich dysponuje w tej sprawie. Obydwa kotły, o których pisze Pan Grzelka, zostały zainstalowane i uruchomione przez firmę Instbud z Bełchatowa w drugiej połowie 2005 roku. Po kilku miesiącach użytkowania, firma Instbud zgłosiła się do nas z prośbą o pomoc w sprawie powtarzających się zgłoszeń błędów w w/w kotłach. W odpowiedzi, w dniu 3 stycznia 2006 roku, umówiliśmy i wykonaliśmy wizytę serwisową, dokonując diagnostyki kotłów wraz ze stosownymi regulacjami. Główny serwisant firmy stwierdził wówczas niewłaściwe rozwiązanie instalacji kotłów, polegające na nie zapewnieniu niezbędnej ilości powietrza wymaganej do prawidłowej pracy urządzenia (oba kotły zainstalowane w łazience, pobór powietrza z łazienki). Odpowiednia ilość powietrza jest niezbędna do poprawnej pracy każdego kotła, niezależnie od marki. Stosowna uwaga o konieczności wykonania poprawek tzn. doprowadzenie zasysu powietrza z zewnątrz w jednym kotle, a zlikwidowanie zasysu powietrza z pomieszczenia, mimo podłączonego kanału doprowadzającego powietrze z zewnątrz w drugim, znalazła się jako zapisek w uwagach na protokole z wyjazdu serwisowego, którego kopię otrzymał każdy z użytkowników. Klient został poinformowany, że wykonania zgodnego z wymaganiami producenta zasysu powietrza jako warunku bezawaryjnej pracy, należy wymagać od firmy instalującej kocioł – w tym wypadku Instbud z Bełchatowa jako tej, która dokonała sprzedaży i prowadzi usługi serwisowe tych kotłów. W marcu 2006 roku ponownie zostaliśmy wezwani do jednego z kotłów, gdzie powtórnie zostało stwierdzone, że zalecenia opisane w protokole wyjazdowym pierwszej wizyty nie zostały do tego dnia wykonane! Użytkownik został kolejny raz poinformowany jak ważna jest ilość i jakość powietrza potrzebna do spalania gazu i uświadomiony, że jego kłopoty wynikają przede wszystkim z faktu błędów w instalacji, których efektem jest niestabilna praca kotła. Przedstawione fakty wskazują, że służyliśmy swoją pomocą w rozwiązaniu zgłoszonych problemów, podejmując stosowne działania serwisowe i inne, polegające między innymi na konsultacjach i informowaniu firmy Instbud o dokonanych czynnościach serwisowych i wynikających z nich zaleceniach. W kontaktach osobistych i telefonicznych z klientem, zwracano szczególną uwagę na to, że zwlekanie z wykonaniem koniecznego zasysu, będzie niekorzystnie wpływać na pracę i trwałość kotła. Ponowne wezwania serwisowe w takiej sytuacji mijały się z celem, co było powodem odmowy przyjazdu pana Głozaka - pracownika pionu serwisu Ulrich. Stan kotłów na dzień dzisiejszy jest taki, że kocioł Pana Arkadiusza Grzelki, po wykonaniu poprawek zasysu we własnym zakresie, funkcjonuje poprawnie, natomiast w kotle z sąsiedniego mieszkania, nadal nie zostało zapewnione dostarczanie powietrza w wymaganej ilości, więc urządzenie nadal ma prawo funkcjonować niewłaściwie. W rozmowie telefonicznej wykonanej przeze mnie 7 grudnia, Pan Grzelka potwierdził aktualny status funkcjonowania obu kotłów Ulrich. Dbając o dobre imię firmy i marki Ulrich, stawiamy się do dyspozycji klienta, zobowiązując się podjąć stosowne działania, jeśli tylko zajdzie taka konieczność. Jesteśmy gotowi wskazać alternatywny, autoryzowany serwis działający na tym samym terenie oraz pokryć koszty związane z przywróceniem pełnej sprawności kotłów. W uzupełnieniu informacji, pragnę dodać, że firma Instbud jest samodzielnym podmiotem gospodarczym, świadczącym usługi sprzedaży oraz serwisu kotłów i Ulrich nie ponosi odpowiedzialności za działania podejmowane przez tą firmę. Dodam, że serwis firmy Instbud zostanie przez nas zaproszony na szkolenie uzupełniające, weryfikujące zakres wiedzy dotyczącej obsługi serwisowej kotłów Wandich, aby wyeliminować potencjalne błędy w przyszłości. Pozostaję z poważaniem Jacek Broda Kierownik Serwisu Ulrich sp. z o.o.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...