Witam Ja i mój sąsiad żałujemy że ich wzięliśmy. Myslimy nawet zeby to wyrzucic i zamontować inny system. Od samego początku są awarie, z tym że na początku to przyjeżdżali w celu ich usunięcia, ale po paru miesiącach p. Szczepanek(szef aqua drop) stwierdził, że umowa z zapisem o 2 letniej gwarancji to tylko papier - dla niego bez znaczenia i nie ma zamiaru więcej przyjeżdżać i odbierać od nas telefonów. Jego to nic nie obchodzi, że jednym razem woda zalewa Ci dom, drugim razem nie masz wody przez kilka dni, itp. Musieliśmy juz niejednokrotnie usuwać awarie i kupowac potrzebny sprzęt na własny koszt. Sprawa jest narazie w Urzędzie Inspekcji Handlowej. W cenie którą oni proponują są i inne firmy, jesli już którąś wybierzesz, to proszę daj znać, gdyz my naprawdę myślimy o zmianie tego urządzenia. Pozdrawiam