Witam
właśnie wróciłem od klienta który dzwonił dzisiaj do swojego serwisu i konserwatora agencjii S.... ,pani która odebrała telefon próbowała się z nim umówić na poniedziałek(dzisiaj jest czwartek) stwierdziła że bardzo przeprasza ale jeden kolega jest na urlopie, drugiemu zepsuł się samochód (nadal nie macie zastępczych samochodów służbowych?) atrzeci ma tyle roboty że może przyjechać w poniedziałek. -Ja to zostawie bez komentarza ,przez telefon zablokowałem z klientem uszkodzony czujnik (solid instalował system a w biurze serwisu nie wiedzą nawet co klient ma zainstalowane),klijent wyjechał z domu o umówionej godzinie dojechałem do klienta , wymieniłem czujnik na nowy (wymieniono rewelacyjny czujnik pyronix enforcer na czujnik encore, dodam tylko że na tym obiekcie a system ma 2 lata wymieniłem juz 8 czujek ).Nie gloryfikuję tutaj sprzętu DSC i satela ale naprawdę przez 15 lat wymieniłem może 100 czujek DSC (prywatnie) a przez 6 lat pracy w solidzie nawet nie będę liczył (napco, pyronix , visonic next pir) ale myślę że ok 1000 to by się znalazło.
Zapytam jeszcze czy mógłby pan nam wyjaśnić co to jest NOT?
Kiedy klijent dzwoni do mnie mówiąć że dzonił do niego Serwis firmy s.... i mówi że chciałby sprawdzić nadajnik ( kórcze co 3 dni?)i ciągle wachluje nadajnikami ato strona B , potem C, montuja anteny przy nadajnikach wielkości anten telewizyjnych.(fajnie to wygląda w kuchni).Ostatnio spotkałem obiekt gdzie pracownik klienta zdemontował sobie antenę od nadajnika podczas malowania.Nasz wspaniały s..... odezwał się dopiero po 2 tygodniach, apodobno testy przychodzą co 24 godziny ale nikt nie zareagował. Pozdrawiam "pana" ale myślę że nie można grać fer z firmą do której podłaczamy nadajnik a pierwszym co robi handlowiec taki jak "pan" jest proponowanie klientowi umowy konserwacyjnej z firmą s..... . Dziękujemy bardzo za taka współprace. Przyznam też trochę prawdy , kiedy byłem pracownikiem serwisu s.. często zdarzały się przypadki ludzi którzy instalowali systemy nie mając o tym pojęcia , i wtedy się to poprawiało , ale nie oszukujmy się w tym momencie jak nie zaczniecie lepiej traktować pracowników (załóg interwencyjnych , instalatorów, serwisantów ) i ludzie ci dalej będą pracować po 12-14 godzin to myślę że nic z tego nie będzie.
Tak apropos to pańskie nazwisko jako handlowca wymieniane jast w firmie w której pan pracuje jako synonimy słów których nie przytoczę ponieważ mam jeszcze trochę kultury po pracy w tej firmie. A z dawnych czsów aż miło powspominać jak na zabawie Andzrzejkowej organizowanej przez A.S. leżał pan na podłodze sprowadzony tam przez niestety ś.p Armanda , ajaki szanowny pan miał potem fajny kolor twarzy zupełnie jak logo juwentusa.
Także nie wszystko złe było w tej firmie , były tez miłe chwile.
a potem kierownik mówi: podpisuj weksle.
-Nie podpisze
Jak ci się nie podoba to spierda...j , i cóż miałem robić spier...liłem.
Przepraszam za te słowa ale wkurza mnie jak taki ktoś który podp...dala kolegów zaprzecza potem prawdzie , firma w której teraz pracuję też nie jest idealna ale nikt mnie przynajmniej nie wyzywa.A s.. to niestety OBóz Pracy