Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

agula1966

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

agula1966's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Super że doszliście do porozumienia z firmą. Jedno małe, ale, które musze napisać. Wiem że bims ta firma której daleko jest do ideału też miałam małe zatarcia. ale czy aby napewno to tylko oni zawinili bo z doświadczenia wiem że np u mnie to instalator sperniczył robote a ja wyżywałam się na bimsie . Fakt kocioł dobrali tylko nie ta utomatyka , ale nie było bu problemów z automatyką gdyby nie żle zrobiona instalacja. Pomyślcie może nie dokońca zawinił BIms( i nie mówcie że ich bronie bo tak nie jest) Obserwuje to forum bo interesuje mnie opinia o kotle ponieważ zamierzam kupić dla dzieci drugi. Ale z doświadczenia moe tylko powiedzieć że wezme lepszych hydraulików do instalcji a swojego serwisanta do zrobienia kotłowni. pozdrawiam Aga
  2. mylisz sie z bimsem nie mam nic wspolnego a co więcej zakupów u nich tez juz nie zrobie. Jednak swojego serwisanta cenie za fachowośc. I jz intalacja to do niego Mysle że kłopoty z piecem nie sa wynikiem złego urządzenia tylko pseudofachowcow którzy nie umieja dobrać kotła i go odpowiednio zamontować i to tyle. ps To że jestem tu pierwszy raz to nie znaczy że jakąs krypto reklame urządzam
  3. Witam! faktycznie firmie Bims plus daleko do profesjonalizmu. Ja jednak zakupiłam piec Broetje i trafiłam na moje szczęscie chyba na jedynego fachowca serwisanta w tej firmie. Człowiek od razu wzbudza zaufanie jako fachowiec . Kocioł pracuje juz dwa lata bez problemu a do tego co najważniejsze facet nigdy nie wyłącza telefonu i większośc moich wątpliwości wyjaśnia mi telefonicznie i nie zdziera kasy. także ja moge tylko polecać kociołki i współczuć tym co nie trafili tak dobrze jak ja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...