Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

mixsalon

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

mixsalon's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam ! Proszę Państwa jesteśmy czołowym dystrybutorem płytki ceramicznej w Polsce. Obecnie poszukujemy nowej formy sprzedaży płytek w naszych salonach i stąd to ogłoszenie. Zapewniam, że oferta jest jak najbardziej konkretna i dosyć pilna. Niestety na tym etapie (ogłoszenie na forum) zależy nam na zachowaniu anonimowości, ale wszelkich informacji udzielimy w kontakcie e-mailowym lub telefonicznym. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie. Pozdrawiamy serdecznie
  2. Zapraszamy Państwa do udziału w Konkursie na Projekt Salonu Sprzedażowego Wyposażenia Łazienek, którego organizatorem jest czołowy dystrybutor płytki ceramicznej REGULAMIN Cel konkursu W wyniku konkursu pragniemy wyłonić projekt, który naszym zdaniem najcelniej zrealizuje nowatorską koncepcję sprzedażową asortymentu związanego z wyposażeniem łazienek. Przyjęliśmy następujące założenia: a)zminimalizowanie powierzchni ekspozycyjnej przy równoczesnym podkreśleniu szerokości oferty – wielości i różnorodności prezentowanego asortymentu b)zachowanie swobody oraz logicznego poruszania się w przestrzeni salonu c)„designerskie” podejście do wizualizacji przestrzeni salonu d)stworzenie ciekawego, niepowtarzalnego klimatu wnętrza salonu e)zaakcentowanie usługi projektowania świadczonej w salonie oraz dotychczasowych osiągnięć biura projektowego f)szerokie wykorzystanie narzędzi multimedialnych Przebieg konkursu Konkurs składa się z następujących etapów: 1.Etap pierwszy: do 18 stycznia 2008 Polega na przedstawieniu ogólnej koncepcji projektu: logicznej organizacji przestrzeni, mebli i wyposażenia, stanowisk pracy (obsługa klienta, projektowanie), stylu, kolorystyki, materiałów oraz oświetlenia. Technika pracy dowolna; w przypadku prezentacji – uzgodniona zostaje godzina jej przeprowadzenia. Mile widziane próbki materiałów oraz wzorniki kolorystyczne. Wskazane referencje oraz portfolia w załączeniu prac konkursowych. 2.Komisja w ciągu trzech dni roboczych, tj. do 23 stycznia 2008, wyłoni prace zakwalifikowane do drugiej części konkursu, zawiadamiając wszystkich uczestników drogą telefoniczną oraz mailową o wynikach. 3.Etap drugi: do 11 lutego 2008 Uczestnicy, w ramach podpisanej umowy o dzieło, przedstawiają szczegółowy projekt salonu sprzedażowego oraz zobowiązują się do pilotowania poszczególnych faz jego budowy. Informacje dodatkowe 1.Ekspozycja towaru powinna obejmować następujące rodzaje i ilości asortymentu: Lp. / Asortyment / Ilość asortymentów / Liczba sztuk 1. Płytka / 1500 / 6000 (po 4 sztuki w asortymencie) 2. Dekor / 500 / 1500 (po 4 sztuki w asortymencie) 3. Wanna / 6 4. Wanna z / 2 hydromasażem 5. Kabina / 6 6. Umywalka / 16 7. WC Kompakt / 6 8. Miska WC Podwieszana / 10 9. Bidet / 4 10. Bateria / 50 11. Meble / 10 12. Akcesoria łazienkowe / 3 kolekcje 2. Preferowane formy ekspozycyji: - szafy do eksponowania pojedynczych sztuk płytek (biblioteka) - zdjęcie w załączeniu - szafy typu ekspozytor - płaszczyzny aranżacyjne (tzw. Boxy) - ekspozytory (stojaki) na ceramikę i baterie 2. Powierzchnia salonu sprzedażowego wynosi 300 m2: 24m x 12,5 m 3. Ewentualnych konsultacji oraz odpowiedzi na szczegółowe pytania uczestników konkursu, na każdym etapie jego trwania, udzielają: Anna Grzyb 0 695 848 841 O 81 44 50 331 Paweł Dorosz 0 660 477 558 O 81 44 50 564 4. Interpretacja założeń i trybu przeprowadzania konkursu należy do Organizatora. Kontakt Kontakt e-mailowy: [email protected] Kontakt telefoniczny: Anna Grzyb 0 695 848 841 O 81 44 50 331 Paweł Dorosz 0 660 477 558 O 81 44 50 564
×
×
  • Dodaj nową pozycję...