Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

jandu

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

jandu's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam serdecznie! Mam bardzo przykre doświadczenia zarówno z firmą w której kupiłem kocioł INTELPLAST z Wrocławia a także z producentem kotła firmą Ferroli. Istnieję prawie 100% pewność że na rynku są wadliwe kotły tej firmy - Domiproject C24. Awaria obiegu CWU tego kotła spowodowała u mnie zalanie całego domu i szkody których do tej pory nie jestem w stanie odzyskać. Serwis i producent uchyla się od odpowiedzialności zrzucając winę na siebie nawzajem. Nie polecam.
  2. Witam serdecznie! Bardzo interesują mnie doświadczenia użytkowników tych kotłów, z zwłaszcza serwisowania. Mam bardzo przykre doświadczenia zarówno z firmą w której kupiłem kocioł INTELPLAST z Wrocławia a także z producentem kotła firmą Ferroli. Istnieję prawie 100% pewność że na rynku są wadliwe kotły tej firmy - Domiproject C24. Awaria obiegu CWU tego kotła spowodowała u mnie zalanie całego domu i szkody których do tej pory nie jestem w stanie odzyskać. Serwis i producent uchyla się od odpowiedzialności. Awaria nastąpiła wskutek zadziałania czujnika do podgrzewania CWU przy wyłączonym piecu oraz zakręconych kranach. Piec grzał wodę przy jej braku przepływu co spowodowało nagromadzenie pary wodnej pod dużym ciśnieniem i rozszczelnieniem układu na pierwszym kolanku pod piecem. I producent i serwis stwierdzili wadę czujnika podgrzewania CWU, ale na tym się skończyło. Czujnik wymienili a ja pozostałem z 10 000 litrów wody które poszły na dom i spowodowały straty na ponad 12 tys. Na obecna chwilę serwis i producent zwlają winę na siebie na wzajem a moje żądania pozostają bez echa. Prowadzenie korespondencji z firmą jest jak gadanie z "koniem". Nie polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...