Mam pytanie w sprawie wypełniania wniosku. W pozycji 45 należy wpisać datę zakończenia inwestycji (remontu mieszkania). Czy obowiązuje termin 6 miesięcy od zakończenia inwestycji? Jak mam udokumentować jej zakończenie? W broszurze informacyjnej jest wzmianka, że należy załączyć "zawiadomienia o zakończeniu inwestycji, w przypadku braku obowiązku uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego". Czy mam rozumieć, że nie muszę poprzeć informacji żadnym dokumentem (bo jakim), więc ta informacja nie jest do zweryfikowania przez US?
Drugie pytanie mam w sprawie faktury korygowanej. Czy w załączniku w jednej pozycji wpisuję nr faktury głównej i korygowanej, a kwotę vat podaję już skorygowaną? Czy raczej każdą fakturę wpisać do odrębnej pozycji, a vat z f-ry kotygowanej wpisać ze znakiem ujemnym?
I ostanie pytanie: lustro to nie jest "szkło płaskie profilowane i poddane dalszej obróbce - wyłącznie szkło budowlane" więc nie można odliczyć?
pozdrawiam wszystkich zorientowanych