
Cobra
Użytkownicy-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
Cobra's Achievements
SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)
10
Reputacja
-
Hej, Odpowiedź jaką od nich dostałem zawiera coś takiego: "(...) Prawdopodobnie jest to wina zalamania sie pierwszej komory zbiornika i wypiecia sie rury wlotowej. Nie jest to pierwszy przypadek dlatego pisze zeby odrazu kierowal pan sprawe do producenta." Szkoda gadać ...
-
Mam z tą oczyszczalnią (typ RLM-6 SBR) same problemy od początku kiedy ją zamontowałem. Firma w której ją zakupiłem i która dokonała montażu oczyszczalni jak i "wykonała" złoże chłonne to BIOIRES z Rzeszowa, ul. Na Stoku 15, tel. 0 602 755 091, 0 698 682 829. Problem polega na tym, że firma pomimo wielokrotnych kontaktów e-mail’owych, listowych i telefonicznych nie reaguje na zgłoszone reklamacje, mimo iż okres gwarancji na zainstalowaną oczyszczalnię wynosi 3 lata i biegnie od daty 29/10/2007 r. Przedmiotem sporu jest wadliwe wykonanie złoża odbierającego oczyszczoną wodę z zainstalowanej oczyszczalni ścieków. Złoże to zostało wykonane przez pracowników firmy BIOIRES podczas montażu oczyszczalni ścieków na mojej posesji. Wydałem ponad 2000 zł na rury, żwiry, studzienki, geowłókniny, koparkę (nie liczę kosztów robocizny za które sobie słono policzyli). Złoże chłonne nie funkcjonuje, muszę wypompowywać wodę ze studzienki rewizyjnej do ogrodu i tak w kółko. Przed rozpoczęciem prac mieli badania geologiczne i wtedy nie było problemu, oczywiście jak raz przyjechali, to okazało się, że była pęknięta rura odprowadzająca oczyszczoną wodę (przyciśnięta korzeniem drzewa, przypominam że pracownicy firmy nadzorowali pracę koparki - taki był ich wymóg). Do dzisiaj nie naprawili niczego poza wymianą rury, a na reklamacje nie odpowiadają. W chwili obecnej oczyszczalnia praktycznie nie odbiera ścieków, woda w toalecie się podnosi, a z prysznica nie można skorzystać, koszmar. Grunt przy pierwszej komorze się zapadł, a rura doprowadzająca ścieki, praktycznie jest pod oczyszczalnią. Na reklamacje mi odpisali, że mam wysłać pismo do producenta na Słowację i olali sprawę. Gwarancję i instrukcję obsługi przysłali po prawie miesiącu, podrabiając mój podpis na odbiorze. Jakość montażu, a w szczególności serwisu świadczonego przez firmę BIOIRES jest żenująco niski przez co uniemożliwia normalne funkcjonowanie gospodarstwa domowego z powodu tak prozaicznego jak odbiór ścieków. W chwili obecnej poinformowałem Rzecznika Praw Konsumenta, który zajmuje się już sprawą, kolejnym krokiem jest skierowanie sprawy do sądu o odszkodowanie. Szczerze odradzam tą firmę, nie chcesz mieć problemów nie kupuj tej oczyszczalni, a już na pewno nie od firmy BIOIRES z Rzeszowa (http://www.bioires.pl)!
-
Mam z tą oczyszczalnią (typ RLM-6 SBR) same problemy od początku kiedy ją zamontowałem. Firma w której ją zakupiłem i która dokonała montażu oczyszczalni jak i "wykonała" złoże chłonne to BIOIRES z Rzeszowa, ul. Na Stoku 15, tel. 0 602 755 091, 0 698 682 829. Problem polega na tym, że firma pomimo wielokrotnych kontaktów e-mail’owych, listowych i telefonicznych nie reaguje na zgłoszone reklamacje, mimo iż okres gwarancji na zainstalowaną oczyszczalnię wynosi 3 lata i biegnie od daty 29/10/2007 r. Przedmiotem sporu jest wadliwe wykonanie złoża odbierającego oczyszczoną wodę z zainstalowanej oczyszczalni ścieków. Złoże to zostało wykonane przez pracowników firmy BIOIRES podczas montażu oczyszczalni ścieków na mojej posesji. Wydałem ponad 2000 zł na rury, żwiry, studzienki, geowłókniny, koparkę (nie liczę kosztów robocizny za które sobie słono policzyli). Złoże chłonne nie funkcjonuje, muszę wypompowywać wodę ze studzienki rewizyjnej do ogrodu i tak w kółko. Przed rozpoczęciem prac mieli badania geologiczne i wtedy nie było problemu, oczywiście jak raz przyjechali, to okazało się, że była pęknięta rura odprowadzająca oczyszczoną wodę (przyciśnięta korzeniem drzewa, przypominam że pracownicy firmy nadzorowali pracę koparki - taki był ich wymóg). Do dzisiaj nie naprawili niczego poza wymianą rury, a na reklamacje nie odpowiadają. W chwili obecnej oczyszczalnia praktycznie nie odbiera ścieków, woda w toalecie się podnosi, a z prysznica nie można skorzystać, koszmar. Grunt przy pierwszej komorze się zapadł, a rura doprowadzająca ścieki, praktycznie jest pod oczyszczalnią. Na reklamacje mi odpisali, że mam wysłać pismo do producenta na Słowację i olali sprawę. Gwarancję i instrukcję obsługi przysłali po prawie miesiącu, podrabiając mój podpis na odbiorze. Jakość montażu, a w szczególności serwisu świadczonego przez firmę BIOIRES jest żenująco niski przez co uniemożliwia normalne funkcjonowanie gospodarstwa domowego z powodu tak prozaicznego jak odbiór ścieków. W chwili obecnej poinformowałem Rzecznika Praw Konsumenta, który zajmuje się już sprawą, kolejnym krokiem jest skierowanie sprawy do sądu o odszkodowanie. Szczerze odradzam tą firmę, nie chcesz mieć problemów nie kupuj tej oczyszczalni, a już na pewno nie od firmy BIOIRES z Rzeszowa (http://www.bioires.pl)!
-
Mam z tą oczyszczalnią (typ RLM-6 SBR) same problemy od początku kiedy ją zamontowałem. Firma w której ją zakupiłem i która dokonała montażu oczyszczalni jak i "wykonała" złoże chłonne to BIOIRES z Rzeszowa, ul. Na Stoku 15, tel. 0 602 755 091, 0 698 682 829. Problem polega na tym, że firma pomimo wielokrotnych kontaktów e-mail’owych, listowych i telefonicznych nie reaguje na zgłoszone reklamacje, mimo iż okres gwarancji na zainstalowaną oczyszczalnię wynosi 3 lata i biegnie od daty 29/10/2007 r. Przedmiotem sporu jest wadliwe wykonanie złoża odbierającego oczyszczoną wodę z zainstalowanej oczyszczalni ścieków. Złoże to zostało wykonane przez pracowników firmy BIOIRES podczas montażu oczyszczalni ścieków na mojej posesji. Wydałem ponad 2000 zł na rury, żwiry, studzienki, geowłókniny, koparkę (nie liczę kosztów robocizny za które sobie słono policzyli). Złoże chłonne nie funkcjonuje, muszę wypompowywać wodę ze studzienki rewizyjnej do ogrodu i tak w kółko. Przed rozpoczęciem prac mieli badania geologiczne i wtedy nie było problemu, oczywiście jak raz przyjechali, to okazało się, że była pęknięta rura odprowadzająca oczyszczoną wodę (przyciśnięta korzeniem drzewa, przypominam że pracownicy firmy nadzorowali pracę koparki - taki był ich wymóg). Do dzisiaj nie naprawili niczego poza wymianą rury, a na reklamacje nie odpowiadają. W chwili obecnej oczyszczalnia praktycznie nie odbiera ścieków, woda w toalecie się podnosi, a z prysznica nie można skorzystać, koszmar. Grunt przy pierwszej komorze się zapadł, a rura doprowadzająca ścieki, praktycznie jest pod oczyszczalnią. Na reklamacje mi odpisali, że mam wysłać pismo do producenta na Słowację i olali sprawę. Gwarancję i instrukcję obsługi przysłali po prawie miesiącu, podrabiając mój podpis na odbiorze. Jakość montażu, a w szczególności serwisu świadczonego przez firmę BIOIRES jest żenująco niski przez co uniemożliwia normalne funkcjonowanie gospodarstwa domowego z powodu tak prozaicznego jak odbiór ścieków. W chwili obecnej poinformowałem Rzecznika Praw Konsumenta, który zajmuje się już sprawą, kolejnym krokiem jest skierowanie sprawy do sądu o odszkodowanie. Szczerze odradzam tą firmę, nie chcesz mieć problemów nie kupuj tej oczyszczalni, a już na pewno nie od firmy BIOIRES z Rzeszowa (http://www.bioires.pl)!
-
Mam z tą oczyszczalnią (typ RLM-6 SBR) same problemy od początku kiedy ją zamontowałem. Firma w której ją zakupiłem i która dokonała montażu oczyszczalni jak i "wykonała" złoże chłonne to BIOIRES z Rzeszowa, ul. Na Stoku 15, tel. 0 602 755 091, 0 698 682 829. Problem polega na tym, że firma pomimo wielokrotnych kontaktów e-mail’owych, listowych i telefonicznych nie reaguje na zgłoszone reklamacje, mimo iż okres gwarancji na zainstalowaną oczyszczalnię wynosi 3 lata i biegnie od daty 29/10/2007 r. Przedmiotem sporu jest wadliwe wykonanie złoża odbierającego oczyszczoną wodę z zainstalowanej oczyszczalni ścieków. Złoże to zostało wykonane przez pracowników firmy BIOIRES podczas montażu oczyszczalni ścieków na mojej posesji. Wydałem ponad 2000 zł na rury, żwiry, studzienki, geowłókniny, koparkę (nie liczę kosztów robocizny za które sobie słono policzyli). Złoże chłonne nie funkcjonuje, muszę wypompowywać wodę ze studzienki rewizyjnej do ogrodu i tak w kółko. Przed rozpoczęciem prac mieli badania geologiczne i wtedy nie było problemu, oczywiście jak raz przyjechali, to okazało się, że była pęknięta rura odprowadzająca oczyszczoną wodę (przyciśnięta korzeniem drzewa, przypominam że pracownicy firmy nadzorowali pracę koparki - taki był ich wymóg). Do dzisiaj nie naprawili niczego poza wymianą rury, a na reklamacje nie odpowiadają. W chwili obecnej oczyszczalnia praktycznie nie odbiera ścieków, woda w toalecie się podnosi, a z prysznica nie można skorzystać, koszmar. Grunt przy pierwszej komorze się zapadł, a rura doprowadzająca ścieki, praktycznie jest pod oczyszczalnią. Na reklamacje mi odpisali, że mam wysłać pismo do producenta na Słowację i olali sprawę. Gwarancję i instrukcję obsługi przysłali po prawie miesiącu, podrabiając mój podpis na odbiorze. Jakość montażu, a w szczególności serwisu świadczonego przez firmę BIOIRES jest żenująco niski przez co uniemożliwia normalne funkcjonowanie gospodarstwa domowego z powodu tak prozaicznego jak odbiór ścieków. W chwili obecnej poinformowałem Rzecznika Praw Konsumenta, który zajmuje się już sprawą, kolejnym krokiem jest skierowanie sprawy do sądu o odszkodowanie. Szczerze odradzam tą firmę, nie chcesz mieć problemów nie kupuj tej oczyszczalni, a już na pewno nie od firmy BIOIRES z Rzeszowa (http://www.bioires.pl)!
-
Sprawa skończyła się pomyślnie, tzn. po interwencji w Urzędzie Skarbowym otrzymałem z firmy telefon z zapytaniem o najbliższy dogodny dla mnie termin wizyty na działce. Firma wykonała 2-gą studnię obok na swój koszt, starą oczywiście zasypała, wyciągnęła swoją pompę. Od właścicielki po interwencji w US dostałem fakturę VAT na kwotę za jaką wykonali studnię z adnotacją "Zapłacono gotówką". To tyle w temacie. Firmy oczywiście nadal nie polecam, ponieważ reagują jak jest już za późno, a właściciel mówiąc o sądzie może i miał rację, ale na US już był za cienki
-
Witam, Ja również poproszę o namiary na priv Cobra
-
Tworzymy MAP? FORUM - sk?d jeste?cie?
Cobra odpowiedział Frankai → na topic → Forumowiczu, przedstaw się
Cześć wszystkim! My budujemy w Radziejowicach-Kamionce, woj. mazowieckie Pozdrawiam, Cobra -- "Kupię dom od radnego w cenie deklarowanej w oświadczeniu majątkowym"- 1 384 odpowiedzi
-
- mapa forum
- skąd jesteście
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Poszukuję tynkarzy / Opypy pod Grodziskiem
Cobra odpowiedział hanna w → na topic → Ogłoszenia drobne - szukam, sprzedam, kupię, oddam, zamienię
Czy mógłbym również prosić o namiary na tynkarzy? Cobra -
Drodzy forumowicze! Chciałem się podzielić z Wami historią dotyczącą nieuczciwej firmy Hydrowod - Grupa Zakładów Wiertniczych J. Małecki i syn z Ząbek. W dniu 16 maja br. umówiłem się na wykonanie studni głębinowej o głębokości 30 m na mojej działce budowlanej w miejscowości Radziejowice. Usługę wykonała firma Hydrowod - Grupa Zakładów Wiertniczych J. Małecki i syn, Ul. Ks. Skorupki 3, 05-091 Ząbki, tel.: (0-22) 781-63-38. Po paru dniach użytkowania ze studni wydobywałem już tylko brudną wodę o nieprzyjemnym zapachu stęchlizny, nie nadającą się do niczego. Firma przyjęła ode mnie pieniądze w kwocie 3600 zł i wystawiła pisemne pokwitowanie odbioru pieniędzy. Faktury za wykonaną usługę nie mogę się doczekać do dnia dzisiejszego, chociaż dostałem zapewnienie, że w ciągu kilku dni takową otrzymam. Po 3 miesiącach monitowania w sprawie źle wykonanej usługi (brudna woda w studni) doczekałem się wizyty pracowników firmy na mojej posesji. Umawiałem się na godzinę 17, przyjechali do mnie o godzinie 20.00, a więc już po zachodzie słońca. Pospiesznie i niestarannie zamontowali pompę o dużej mocy i zaczęli wypompowywać wodę, twierdząc że w końcu będzie leciała czysta. Po czym tak uruchomioną pompę zostawili włączoną i prosili, aby pompa chodziła przez kilka dni. Opuścili plac mojej budowy. Cała operacja trwała około 30 minut. Po dwóch dniach pompa przestała pompować wodę, zgłosiłem całą sprawę do firmy Hydrowod - Grupa Zakładów Wiertniczych J. Małecki i syn. Po kilku dniach przyjechali pracownicy firmy i orzekli, że pompa została "urwana" i że na pewno ktoś musiał dotykać urządzenia. Pragnę nadmienić, że pompa została opuszczona do studni na samym kablu zasilającym i rurze PE 50 mm bez żadnego dodatkowego zabezpieczenia w postaci linki stalowej czy sznura. Na powierzchni została zamocowana do kawałka deski drutem wiązałkowym, oczywiście pracownicy nie mieli żadnych narzędzi i w ten prosty sposób posługując się materiałami znalezionymi na mojej budowie twierdzili, że zabezpieczyli studnię. Po tym wydarzeniu, przez 4 tygodnie nieustannego ponaglania i wykonania setek telefonów do firmy Hydrowod - Grupa Zakładów Wiertniczych J. Małecki i syn, zostaję bez wody i faktury za wykonanę błędnie usługę, a pracowników firmy która powinna naprawić swój błąd, moją studnię nie mogę się doczekać. W dniu dzisiejszym, tj. 13.09.2005 roku dzwoniłem po raz ostatni do w/w firmy, po czym jej właściciel skierował mnie do sądu, ponieważ, cytuję, "sprawa będzie trwała 20 lat, a ja studni mieć nie będę".
-
Jak w temacie, najlepiej z transportem do Radziejowic.
-
Polecam ekipę - okolice Warszawy!
Cobra odpowiedział Marcin R → na topic → Ogłoszenia drobne - szukam, sprzedam, kupię, oddam, zamienię
Witam! Planuję budowę w przyszłym roku w okolicach Radziejowic. Proszę o namiary i więcej szczegółów dotyczących ekipy, tzn. czy wystawiają faktury na 7% VAT (usługa), czy kupując materiały można liczyć z ich strony na transport na miejsce budowy, czy mają wszystkie niezbędne narzędzia, itp. Dzięki Cobra -
Czy 78 tys za robocizne stanu surowego 300m domu to duzo?
Cobra odpowiedział a topic → Lista płac wykonawców
U mnie wyceniali stan surowy otwarty (z ociepleniem i dachem): 1. 259 tys. 2. 350 tys. 3. 55 tys. robocizna i około 100 - 110 tys. materiały. Sami dowożą materiały i się o nic nie martwimy. Chyba się zdecydujemy na 3. Sprawdzona ekipa i warta polecenia - tak przynajmniej mówią znajomi. Co o tym myślicie.