Witam kolejnego zdesperowanego użytkownika
Rzeczywiście gwarancja nie obejmuje baterii w pilocie, ale nie przesadzajmy, wymiana baterii nie jest bardzo skomplikowaną operacją i można to zrobić bez problemu samemu. Lub podjechać z pilotem i nową baterią, do dilera powinien to bez problemów wymienić nieodpłatnie. Wydaje mi się, że problemy związane z Państwa bramami w większości nie wynikają tak na prawdę z wadliwości urządzeń (które są tylko rzeczami i nie ukrywam, że czasem rzeczywiście nawalają), ale z niepoprawnego montażu, lub braku życzliwości u moich kolegów po fachu. Bramy, które sprzedaję montuję własnoręcznie, nie wyręczam się podwykonawcami, dla których liczy się sztuka, a nie zadowolenie klienta. Może w tym jest klucz do niezawodności (jeśli coś ,,spieprzę" muszę jechać tam jeszcze raz i poprawiać) .
Tak więc mi reklamację trafiają się bardzo rzadko i zawsze są eliminowane.
Ale wyprzedzając nie miłe komentarze zaznaczam, że nie logowałem się tu dla własnej reklamy, czy wychwalania swoich umiejętności, ale aby ewentualnie państwu pomóc i udzielić fachowej porady.
P.S.
Ja swoim klientom pomagam wymienić baterię nawet po okresie gwarancji