Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

bartekbartek

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

bartekbartek's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Jak w temacie, chodzi o blaszany garaż, który planuje sobie sprawić i tu pojawia się problem mianowicie; z doświadczeń znajomych wiem ze panuje w takich blaszakach straszna wilgoć i autko stoi jak w konserwie. Wydaje mi się ze bierze się ona po części z gruntu oraz ze zlej wentylacji. W związku z tym chce zebrać jak najwięcej porad, informacji własnie od Was. Osobiście uważam ze najlepszym rozwiązaniem byłoby wyłożenie podłoża kostką na pospółce i podsypce cementowej i odseparowanie tego wszystkiego gruba folia od podłoża. Poza tym dodatkowe otwory wentylacyjne w drzwiach(na dole) oraz w ścianie szczytowej pod dachem. Proszę o opinie na ten temat:)
  2. jeśli już upierasz się na wpuszczanie to kombinuj ale łącznie z całą konstrukcją gk, tak jak napisał FlashBack inaczej to bez sensu moim zdaniem. Tylko co jeśli jest tam podłogówka?
  3. cześć co do układania płytek to ja bym zaczął normalnie od pierwszego od dołu, przy czym kładąc na podłodze wąski pasek np. płyty kg wypoziomował go i dopiero na tym układał płytki. Po wyschnięciu wyciągamy pasek z pod płytek i układając później terakotę wchodzi ona ładnie pod glazurę na ścianie. Sytuacja wygląda inaczej gdy układamy tylko płytki na ścianie, bez terakoty. Wtedy szukamy najniższego punktu na podłodze i od niego odmierzamy wysokość płytki+ fuga. Przenosimy poziom na całej ścianie przykręcamy profil/listwę i na niej układamy płytki. dopiero później docinamy płytki do podłogi. A co do sufitu, to wszystko zależy na jak wysokość chcesz ten sufit podwiesić, najlepiej sufit po ułożeniu płytek wtedy wszystko ładnie eis zgrywa. A co do rubi i tego całego systemu poziomowania płytek to nie wypowiadam się, nigdy nie praktykowałem.
  4. witam tak jak w temacie sprawa dotyczy ścianki gipsowo-kartonowej w której mają być zamontowane dwoje drzwi. sprawa jest o tyle nie typowa że długość ścianki ma mieć ok 3 m wysokość ok 2,6 m i w tej ściance dwoje drzwi 90 "papierowe" z maskownicami. Sprawa wydaje się niby prosta; zabudowa na profilu 50 tylko czy skrajne profile przy ościeżnicy musza być UA czy wystarcza standardowe CW? Chodzi tu o koszta zwłaszcza profil UA jest ze 2,5 raza droższy. Myślałem też aby profile ocieżnicowe dać tylko po stronie zawiasów. Jaka jest wasza propozycja?
  5. cześć moim zdaniem, mimo mojego młodego wieku i nieporównywanie mniejszego doświadczenia w wykończeniach wnętrz z innymi użytkownikami, uważam że spokojnie możesz mocować do posadzki. Na nóżki będzie działała siła skierowana w dół, czyli będzie jakoby "ściskać" posadzkę, weź jednak pod uwagę ze rozkładać się ona będzie na płytę gk, stelaż także spokojnie mocowanie do jastrychu będzie ok. stelaż gebertiu montujesz także do ściany w górnej jego cześć i tam myślę będą działały większe siły. A pyzatym jak wyobrażasz sobie montaż do stropu? Kucie posadzki, wybieranie styropianu?
  6. czyli moge zrobic tak ze w nocy bede grzal a w dzien wietrzył ? bo jedno i drugie na raz to raczej mija sie z celem
  7. Witam Moja sytuacja wyglada tak mieszkam w 30-letnim bloku, wiec przyszedl czas na remont:P okazalo sie ze stare tynki sypia sie po stuknieciu mlotkiem, wiec zbilem je calkowicie.Polożyłem nowy tynk. Mój problem polega na tym że nie bardzo wiem jak prawidlowo je osuszać aby juz na poczatku nie "wpakował" mi sie grzyb do pokoju. Wietrzyć caly czas czy moze raczej pozamykac okna i ogrzewać a moze jedno i drugie?? czekam na odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...