Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

panacy

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

panacy's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. panacy

    Suwane drzwi wewnętrzne

    To znowu ja. Fornir od wymienionych już drzwi Eclisse także odłazi! Największy badziew na rynku to Eclisse! Te drzwi nie są warte nawet 1% swojej ceny. Gdybym wiedział, że to taka masakra w życiu nie wydałbym takich pieniędzy na drzwi tej firmy.
  2. panacy

    Suwane drzwi wewnętrzne

    Witam. Nie mogę sobie podarować i zostawić tak sprawy. Wy czytelnicy nie popełniajcie tego błędu kupując drzwi firmy eclisse!!! Po miesiącu użytkowania na skrzydłach moich drzwi zaczął odchodzić fornir! Przedstawiciel powiedział, że to wada fabryczna i nie zdziwiło go to. Więc sądzę, że było więcej reklamacji tego typu. Pod fornirem zaczęły się tworzyć bąble powietrza, które po naciśnięciu pękały. Przedstawiciel mówił, że reklamowane drzwi są przesyłane ekspresowo, poza kolejką oczekiwania a mimo wszystko znowu przez 3 TYGODNIE nie miałem drzwi!!! Jakiś koszmar! ODRADZAM FIRMĘ ECLISSE PO STOKROĆ!!!
  3. panacy

    Suwane drzwi wewnętrzne

    AHa, oczywiście 2500 zł za jedne drzwi. W sumie kosztowało mnie to prawie 5000 tyś. BEZ MONTAŻU!!!
  4. panacy

    Suwane drzwi wewnętrzne

    Witam Ja zamontowałem u siebie dwie sztuki drzwi eclisse. Przedstawiciel w Warszawie bardzo niekompetentny. Zaraz opiszę dlaczego. Najpierw oczywiście zamówiłem i otrzymałem kasety. Potem poinformowano mnie, że skrzydła drzwi oraz ościeżnice przyjdą za 8 tygodni. Okres oczekiwania wydłużył się do 10 tygodniu iotrzymałem tylko same skrzydła. Ościeżnice wysłali kurierem po kolejnych 4 dniach. Wcześniej kiedy zapłaciłem za same kasety otrzymałem od firmy eclisse wezwanie do zapłaty za transport tych kaset. Za transport zapłaciłem człowiekowi, który mi je przywiózł. Oni natomiast wystawili na rachunku kwotę bez kosztów transportu, a na fakturze z kosztami transportu. Ja zapłaciłem tyle co na fakturze, oni natomiast zaksięgowali kwotę z rachunku, i oczywiście jak zawsze winny klient więc kazali zapłacić jeszcze raz. Oczywiście nie zapłaciłem. Kiedy przyszły już ościeżnice, okazało się, że należy (przy samodzielnym montażu) samemu je odpowiednio przycinać docinać, wycinać otwory na zamek itp. O tym przedstawiciel mnie nie poinformował przed zakupem. Potem kiedy zapytałem dlaczego mi o tym nie powiedział wcześniej odrzekł, cytuję "nie wiedziałem, że Pan nie wiedział, że elementy należy samemu przycinać." ABSURD. Mało tego - ja mam drzwi 60 tki i 70 tki. Otrzymałem ościeżnice do drzwi 70 oraz 80. DODATKOWO jeden bardzo istotny element był pęknięty! Zatem musiałem nadal czekać, aż wymienią mi niepasujące oraz uszkodzone elementy ościeżnic. Moja ogólna ocena dotycząca ECLISSE - bałagan w firmie, niedokładność, długie oczekiwanie, niekompetencja przedstawiciela handlowego. NIE POLECAM! Mogliby chociaż montować skrzydła i ościeżnice gratis, kiedy klient płaci za drzwi 2500 zł i jeszcze musi bawić się w przycinanie, docinanie itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...