Witam Ja zamontowałem u siebie dwie sztuki drzwi eclisse. Przedstawiciel w Warszawie bardzo niekompetentny. Zaraz opiszę dlaczego. Najpierw oczywiście zamówiłem i otrzymałem kasety. Potem poinformowano mnie, że skrzydła drzwi oraz ościeżnice przyjdą za 8 tygodni. Okres oczekiwania wydłużył się do 10 tygodniu iotrzymałem tylko same skrzydła. Ościeżnice wysłali kurierem po kolejnych 4 dniach. Wcześniej kiedy zapłaciłem za same kasety otrzymałem od firmy eclisse wezwanie do zapłaty za transport tych kaset. Za transport zapłaciłem człowiekowi, który mi je przywiózł. Oni natomiast wystawili na rachunku kwotę bez kosztów transportu, a na fakturze z kosztami transportu. Ja zapłaciłem tyle co na fakturze, oni natomiast zaksięgowali kwotę z rachunku, i oczywiście jak zawsze winny klient więc kazali zapłacić jeszcze raz. Oczywiście nie zapłaciłem. Kiedy przyszły już ościeżnice, okazało się, że należy (przy samodzielnym montażu) samemu je odpowiednio przycinać docinać, wycinać otwory na zamek itp. O tym przedstawiciel mnie nie poinformował przed zakupem. Potem kiedy zapytałem dlaczego mi o tym nie powiedział wcześniej odrzekł, cytuję "nie wiedziałem, że Pan nie wiedział, że elementy należy samemu przycinać." ABSURD. Mało tego - ja mam drzwi 60 tki i 70 tki. Otrzymałem ościeżnice do drzwi 70 oraz 80. DODATKOWO jeden bardzo istotny element był pęknięty! Zatem musiałem nadal czekać, aż wymienią mi niepasujące oraz uszkodzone elementy ościeżnic. Moja ogólna ocena dotycząca ECLISSE - bałagan w firmie, niedokładność, długie oczekiwanie, niekompetencja przedstawiciela handlowego. NIE POLECAM! Mogliby chociaż montować skrzydła i ościeżnice gratis, kiedy klient płaci za drzwi 2500 zł i jeszcze musi bawić się w przycinanie, docinanie itp.