Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

uprzejma

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

uprzejma's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Ja zamawiałam drzwi z Porty 30 września i przyjdzie mi na nie poczekać do 3 tygodnia 2009 (tak mówią, ale zobaczymy jak będzie). Na szczęście są to tylko drzwi do garderób i spiżarni, więc resztę już mam . z porta sie nie dyskutuje, kazdy jak ma do nich zlozyc reklamacje najpierw zrobi wszystko aby klienta zalatwic inaczej. Lepiej nie wchodzic w to bagienko Kochany kliencie, jeśli decydujemy się na zamawianie samych ościeznic, a póżniej domawiamy sukcesywnie do nich skrzydła i to też pojedynczo, to wówczas czas realizacji licząc od momentu pierwszego zlecenia:)czego w taki sposób nie powinniśmy liczyć, rzeczywiście jest długi. Ponadto termin sfinalizowania zlecenia ulega wydłużeniu jesli klient, mimo, ze towar znajduje się na magazynie, notorycznie go nie odbiera, bo nie jest w stanie okreslić na kiedy mu on będzie potrzebny. Są firmy które, nie mają w zwyczaju wysyłać ponagleń o odbiór towaru i cierpliwie czekają aż ich klient w końcu zdecyduje się na odbiór. oczywiście do czasu:)
  2. Ja zamawiałam drzwi z Porty 30 września i przyjdzie mi na nie poczekać do 3 tygodnia 2009 (tak mówią, ale zobaczymy jak będzie). Na szczęście są to tylko drzwi do garderób i spiżarni, więc resztę już mam . z porta sie nie dyskutuje, kazdy jak ma do nich zlozyc reklamacje najpierw zrobi wszystko aby klienta zalatwic inaczej. Lepiej nie wchodzic w to bagienko Kochany kliencie, jeśli decydujemy się na zamawianie samych ościeznic, a póżniej domawiamy sukcesywnie do nich skrzydła i to też pojedynczo, to wówczas czas realizacji licząc od momentu pierwszego zlecenia:)czego w taki sposób nie powinniśmy liczyć, rzeczywiście jest długi. Ponadto termin sfinalizowania zlecenia ulega wydłużeniu jesli klient, mimo, ze towar znajduje się na magazynie, notorycznie go nie odbiera, bo nie jest w stanie okreslić na kiedy mu on będzie potrzebny. Są firmy które, nie mają w zwyczaju wysyłać ponagleń o odbiór towaru i cierpliwie czekają aż ich klient w końcu zdecyduje się na odbiór. oczywiście do czasu:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...