Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

abccba

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

abccba's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Popieram MYSZULA, ze nie wycofal calego linku a jedynie opinie zmienil na informacje " tu byla moja opinia...itd". Dalo to ZDECYDOWANIE wiekszy efekt niz jakikolwiek inny ruch. Wiem tez, ze nie jest zadna przyjemnoscia wloczyc sie po sadach zwlaszcza, ze przeciez dla takiego Excellenta zlozenie pozwu to nie problem. Oni maja radce prawnego, ktory majac duzo czasu czulby sie w zywiole mogac mscic sie na takim kliencie. Jesli ktos mieszka blisko Krakowa to male piwo, ale dla kogos z Pomorza. Rozprawy bylyby w Krakowie, gdzie jest siedziba firmy. Tak czy owak uwazam Twoja reakcje za NAJOPTYMALNIEJSZA! Po Excellencie nigdy nic nie wiadomo, a Ty osiagnales swoj cel! Jestesmy z Toba
  2. No, no, no! Zagrali ostro i nieladnie Jak tak mozna przejsc obok tego grubianskiego zachowania osoby decyzyjnej obojetnie i nie chciec zrobic z tym porzadku! Moze to dla nich rutynowe dzialanie i Twoja ponowna interwencja doprowadzila ogledzin usterki. Tak jakby lekarz leczyl nie widzac pacjenta Maja nowy styl podejscia do problemu. SKRESLAM ICH CALKOWICIE! Tak moga postapic wobec kazdego!!!
  3. Hej Myszul, skoro nie chca ruszyc tego goscia od reklamacji o nazwisku na "G....:, to facet musi miec niezle plecy w firmie. Popatrz jak oni na tym traca: jak napisales mi na priva koszt naprawy Twojej wanny wycenili na okolo 250 pln. Co to dla nich, wobec tego co juz sracili dzieki Tobie! Zobacz ilu klientow od nich sie odwrocilo po przeczytaniu Twoich doswiadczen:) Od wczoraj na ten link weszlo ponad 400 potencjalnych klientow. W ciagu niecalych 22 godzin! Wedlug ekonomii jeden niezadowolony klient ma wplyw na okolo 900 potencjalnych klientow, ale dbajacy o swoj wizerunek excellent tego nie wie. Nie doceniaja tego FORUM!!!
  4. Teraz dopiero zawrzalo na forum! CO ZA FIRMA!!! Gratuluje inteligentnego podejscia i "reklamy" Excellentowi bo na nia zasluzyli. Mialem mozliwosc przeczytania Twojej opinii kiedy jeszcze byla na forum. nic tam nie bylo niewlasciwego tylko podwazyles podejscie do klienta, poniewaz ich pracownik wydal opinie bez ogledzin i de facto nie wiedzial o czym pisze. To szczyt tupetu z ich strony! Radcy radze byc bardziej obiektywnym, poniewaz jest prawnikiem. To jest firma. Ja u nich nie kupie niczego!!! Fuj za podejscie. Gdzie slowo przepraszam z ich strony???
  5. Ogladalismy konkurencje. Cersanit ma tez ladne wyroby i w dodatku z lepszym serwisem!
  6. To wspolczuje Ci, bo skoro masz 2 wanny... Dobrze, ze poruszyles ten problem z ich serwisem. Mysle, ze nie tylko my zrazilismy sie do nich.
  7. Chcialem kupic Excellenta serie SIRENA za ponad 9tys, ale jak czytam Twoje doswiadczenia to mam serdecznie dosyc takiego dziadowstwa. Wyczytalem w ich e-sklepie info, ze: Dokładna kontrola jakoŚci na każdym etapie produkcji potwierdzona certyfikatem TÜV CERT ISO 9001:2000 zapewnia długotrwałą i bezawaryjną pracę produkowanych przez Excellent wanien z hydromasażem. Pozwala nam stworzyć produkt, który jest doceniany przez naszych klientów a to nieprawda...Czy oni wiedza co znaczy klient??? Nie ryzykuje takiej kasy dla takiej obslugi. Masz racje i popieram Cie, ze sie od nich odwrociles. Poszukam u konkurencji Puszcze informacje w swiat! Dzieki PS. Znajomi tez sie napalili na ich TOPOWY model. Juz go pewnie nie kupia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...