Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

barbaraKrakow

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

barbaraKrakow's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Mam podobne doświadczenia z Mebelle.pl . W dniu 23 lutego 2009 r. kupiłam łóżko w krakowskim salonie tej sieci. Zapłaciłam z góry, ponieważ kierownik salonu zapewnił mnie, że to przyspieszy realizację zamówienia i łóżko dostanę najpóźniej do 16 marca 2009 r. Po upływie tego terminu wielokrotnie interweniowałam w sklepie, chcąc dowiedzieć się, kiedy dostanę łóżko. Byłam zwodzona, podawano mi różne powody opóźnienia, obiecywano ustalić nowy termin i telefonicznie mnie o nim powiadomić, czego oczywiście nikt nie zrobił. Czułam się okłamywana i oszukiwana. Kiedy przyszłam do sklepu i złożyłam na piśmie żądanie wydania łóżka albo zwrotu pieniędzy za niewykonane świadczenie, kierownik sklepu odmawiał przyjęcia pisma i odsyłał mnie do prezesa Spółki Commodus w Warszawie, tj. właściciela sklepów marki Mebelle, na konto której to Spółki przelał moje pieniądze. Kierownik sklepu powiedział do mnie z rozbrajającą wręcz szczerością, że on tylko przyjmuje zamówienia i pobiera pieniądze od klientów i że nic od niego nie zależy. Meble będą w sklepie wówczas, kiedy Commodus Spółka z o.o. je dostarczy a tego terminu on nie zna. Pieniędzy mi nie zwróci, ponieważ ich nie posiada. Kilkakrotnie telefonowałam do Spółki Commodus w Warszawie. Telefony odbierała młoda kobieta, która odmawiała połączenia mnie z osobą kompetentną. Faks był wyłączony, na listy przesyłane e-mail Commodus nie odpowiada. Nie otrzymałam jeszcze ani łóżka ani pieniędzy. Odradzam wszystkim robienia zakupów w sklepach tej firmy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...