Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

e_jaskier

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

e_jaskier's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. e_jaskier

    drzwi Entra

    A co powiecie na temat tej firmy http://www.lutostanski.pl ? W sklepie wyglądały bardzo ładnie no i opinie w internecie też mają pozytywne. pzdr
  2. Kolejny news, udało mi się ustalić treść odpowiedzi (oczywiście nie od pana Grzegorza). Wychodzi, że przez telefon powiedział mi co innego, a co innego jest w oficjalnym piśmie. Przez tel. powiedział, że pomimo tego, że wanna posiada wady estetyczne odpowiada standardom technicznym. A w pisemku napisali, że wanna nie posiada ani wad funkcjonalnych ani estetycznych. Poza tym coś mi kręci z tym konsultowaniem mojej reklamacji z Holandią bo raz twierdzi, że drogą mejlową otrzymał odpowiedź innym razem, że telefonicznie. No i nie udostępni mi wglądu do tej korespondencji.
  3. Jestem upierdliwa nie odpuszczę. Właśnie się dowiedziłam od pewnej Pani, która pracuje w dużej firmie, gdzie m.in. sprzedają produkty V&B, że już ktoś był w podobnej sytuacji jak ja. I właśnie dzięki upierdliwości sprawa zakończyła się pozytywnie.
  4. Dzisiaj próbowałam dodzwonić się do przedstawiciela firmy V&B pana Grzegorza, niestety już nie odbiera ode mnie telefonów. Wcześniej nie było problemów z dodzwonieniem się do niego. Na stronie www villeroy-a znalazłam nr tel. do działu łazienek. Pani, która odebrała, powiedziała, że postara się pomóc (hahaha), mam zadzwonić do niej za ok 30 min., w tym czasie postara się czegoś dowiedzieć. Więc zadzwoniłam, przełączyła mnie do jakiegoś pana Michała, który podobno miał mi pomóc. Ale pan Michał zajmuje się tylko zamówieniami i nie potrafił mi pomóc. A ja chciałam tylko zapytać się kiedy otrzymam pisemko i potwierdzenia, że moja reklamacja rzeczywiście została wysłana do Holandii.
  5. Jedyne co mnie śmieszy w tej sprawie to przedstawiciel villeroy-a w krawaciku, z przerażeniem w oczach, bo się pobrudził zakurzoną wanną
  6. Z tego co udało mi się ustalić odpowiedź, którą otrzymałam była odpowiedzią fabryki z Holandii.
  7. Odpowiedź ze strony "szanownej" firmy villeroy&boch, (dokładnie od 1 z 2 przedstawicieli villeroy-a na Polskę) otrzymałam telefonicznie w piątek 24 bm. Teraz czekam na oficjalne pisemko.
  8. Najgorsze jest to, że mam zamówiony parkiet merbau z montażem. W łazience też będzie podloga z merbau i żeby ją położyć muszą być płytki położone, w każdym razie błędne koło ps baterie mam kludi, mam nadzieję, że z nimi będzie ok
  9. Najgorsze jest to, że mam zamó
  10. hmm, a to jakiś regulamin panuje na forum, który nakazuje pisać posty w takiej a nie innej kolejności? Wcześniej nie miałam konieczności pisania na forum. Nie jestem w żaden sposób związana z konkurencją, jestem wściekła bo villeroy potraktował mnie jak głupią idiotkę. Naiwna myślałam, że mam do czynienia z poważną firmą, która dba o swój wizerunek i o swoich klientów. Niestety już miesiąc czasu jesteśmy do tyłu z wykończeniem łazienki. Oczywiście nie zamierzam tej sprawy odpuścić, mam zamiar zgłosić ja rzecznikowi. pozdrawiam
  11. Ok m-ca temu zareklamowałam wannę villeroy&boch, bo okazało się, że posiada skazy na swojej powłoce (quaryl). Odpowiedź "szanownej" firmy brzmiała następująco: nie wymienimy ponieważ skazy, które ona posiada nie zmniejszają wartości użytkowej, jedynie mają wpływ na estetykę. A ja naiwna myślałam, że kupuję wannę porządnej firmy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...