Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

marek.el

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

marek.el's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Sprzedam dachówkę Roben Piemont Antracyt ok. 120szt za 240 zł.Toporowice
  2. 3x5 cena 700zł odbiór Toporowice (gmina Mierzęcice) http://img839.imageshack.us/img839/3756/rjeu.jpg http://img843.imageshack.us/img843/5562/y820m.jpg http://img836.imageshack.us/img836/1254/utih.jpg
  3. Sprzedam dachówkę Roben Piemont Antracyt ok. 100szt za 200 zł
  4. Robert 502 163 085.Bardzo dokładni, nie trzeba stać i pilnować. Wart swojej ceny.
  5. Za symboliczne 100zł sprzedam mobilne centrum dowodzenia budową W grę wchodzi raczej odbiór osobisty z Gminy Mierzęcice http://img198.imageshack.us/img198/2615/jdd7.jpg http://img208.imageshack.us/img208/3595/tlrn.jpg
  6. Robert-502163085. Do najtańszych jednak nie należy, ale jak to bywa-albo dobrze, albo tanio.
  7. To mail napisany po tym jak cierpliwość do Jezierskiego się skończyła. Prawie dwa miesiące w plecy. Zastanówcie się dwa razy przed wyborem producenta okien: "Witam, za pośrednictwem dilera z Krakowa Pana Adama Brackiego, zamówiliśmy u Państwa 12 sztuk okien do domu jednorodzinnego PREMIUM ULTRA ANTRACYT, potrójne szklenie (zamówienie nr 2). W pierwszej wersji okna miały zostać zamontowany pod koniec marca. Drugi termin, to początek kwietnia po świętach. A trzeci termin to w połowie kwietnia. Po tym terminie nasze zamówienie było nadal w realizacji. Po rozmowie telefonicznej bezpośrednio z Państwa pracownikiem uzyskałem informację, że okna będą gotowe do odbioru 30.04.2013r. Umówiłem się więc z Panem Brackim na montaż w dniu 08.05.2013r. I już wiem, że montaż ten nie dojdzie do skutku. Pragnę bez zbędnych ceregieli poinformować, że na montaż okien oczekuję do czwartku, tj 09.05.2013r. Po tym terminie dziękuję Państwu za współpracę i będę domagał się zwrotu wpłaconych pieniędzy od Pana Brackiego. Generalnie nie oczekuję od Państwa żadnej odpowiedzi. Wyjaśnienia uważam za zbytek i stratę czasu, ponieważ nie ma to dla mnie żadnego znaczenia w kontekście ponoszonych przeze mnie kosztów związanych z zaliczkowaniem pozostałych prac na budowie, które uzależnione są w 100% od montażu okien. O stracie czasu nawet nie wspominam. Przyznam szczerze, że rzadko kiedy spotykam się z taką nonszalancją w traktowaniu klientów. Tym bardziej, że na rynku jest wiele firm oferujących dobre produkty. Ja przy wyborze kierowałem się solidnością Państwa firmy, renomą, długoletnią tradycją. Jak widać z realizacji mojego zamówienia przez OKNA JEZIERSKI, srodze się pomyliłem. Nie omieszkam podzielić się tą informacją z maksymalną liczbą znajomych, ze szczególnym uwzględnieniem forów budowlanych i blogów. Być może opinia jednego niezadowolonego klienta nic dla firmy Jezierski nie znaczy, ale kropla drąży skałę. Marek Lach'
  8. To mail napisany po tym jak cierpliwość do Jezierskiego się skończyła. Prawie dwa miesiące w plecy. Zastanówcie się dwa razy przed wyborem producenta okien: "Witam, za pośrednictwem dilera z Krakowa Pana Adama Brackiego, zamówiliśmy u Państwa 12 sztuk okien do domu jednorodzinnego PREMIUM ULTRA ANTRACYT, potrójne szklenie (zamówienie nr 2). W pierwszej wersji okna miały zostać zamontowany pod koniec marca. Drugi termin, to początek kwietnia po świętach. A trzeci termin to w połowie kwietnia. Po tym terminie nasze zamówienie było nadal w realizacji. Po rozmowie telefonicznej bezpośrednio z Państwa pracownikiem uzyskałem informację, że okna będą gotowe do odbioru 30.04.2013r. Umówiłem się więc z Panem Brackim na montaż w dniu 08.05.2013r. I już wiem, że montaż ten nie dojdzie do skutku. Pragnę bez zbędnych ceregieli poinformować, że na montaż okien oczekuję do czwartku, tj 09.05.2013r. Po tym terminie dziękuję Państwu za współpracę i będę domagał się zwrotu wpłaconych pieniędzy od Pana Brackiego. Generalnie nie oczekuję od Państwa żadnej odpowiedzi. Wyjaśnienia uważam za zbytek i stratę czasu, ponieważ nie ma to dla mnie żadnego znaczenia w kontekście ponoszonych przeze mnie kosztów związanych z zaliczkowaniem pozostałych prac na budowie, które uzależnione są w 100% od montażu okien. O stracie czasu nawet nie wspominam. Przyznam szczerze, że rzadko kiedy spotykam się z taką nonszalancją w traktowaniu klientów. Tym bardziej, że na rynku jest wiele firm oferujących dobre produkty. Ja przy wyborze kierowałem się solidnością Państwa firmy, renomą, długoletnią tradycją. Jak widać z realizacji mojego zamówienia przez OKNA JEZIERSKI, srodze się pomyliłem. Nie omieszkam podzielić się tą informacją z maksymalną liczbą znajomych, ze szczególnym uwzględnieniem forów budowlanych i blogów. Być może opinia jednego niezadowolonego klienta nic dla firmy Jezierski nie znaczy, ale kropla drąży skałę. Marek Lach'
  9. To mail napisany po tym jak cierpliwość do Jezierskiego się skończyła. Prawie dwa miesiące w plecy. Zastanówcie się dwa razy przed wyborem producenta okien: "Witam, za pośrednictwem dilera z Krakowa Pana Adama Brackiego, zamówiliśmy u Państwa 12 sztuk okien do domu jednorodzinnego PREMIUM ULTRA ANTRACYT, potrójne szklenie (zamówienie nr 2). W pierwszej wersji okna miały zostać zamontowany pod koniec marca. Drugi termin, to początek kwietnia po świętach. A trzeci termin to w połowie kwietnia. Po tym terminie nasze zamówienie było nadal w realizacji. Po rozmowie telefonicznej bezpośrednio z Państwa pracownikiem uzyskałem informację, że okna będą gotowe do odbioru 30.04.2013r. Umówiłem się więc z Panem Brackim na montaż w dniu 08.05.2013r. I już wiem, że montaż ten nie dojdzie do skutku. Pragnę bez zbędnych ceregieli poinformować, że na montaż okien oczekuję do czwartku, tj 09.05.2013r. Po tym terminie dziękuję Państwu za współpracę i będę domagał się zwrotu wpłaconych pieniędzy od Pana Brackiego. Generalnie nie oczekuję od Państwa żadnej odpowiedzi. Wyjaśnienia uważam za zbytek i stratę czasu, ponieważ nie ma to dla mnie żadnego znaczenia w kontekście ponoszonych przeze mnie kosztów związanych z zaliczkowaniem pozostałych prac na budowie, które uzależnione są w 100% od montażu okien. O stracie czasu nawet nie wspominam. Przyznam szczerze, że rzadko kiedy spotykam się z taką nonszalancją w traktowaniu klientów. Tym bardziej, że na rynku jest wiele firm oferujących dobre produkty. Ja przy wyborze kierowałem się solidnością Państwa firmy, renomą, długoletnią tradycją. Jak widać z realizacji mojego zamówienia przez OKNA JEZIERSKI, srodze się pomyliłem. Nie omieszkam podzielić się tą informacją z maksymalną liczbą znajomych, ze szczególnym uwzględnieniem forów budowlanych i blogów. Być może opinia jednego niezadowolonego klienta nic dla firmy Jezierski nie znaczy, ale kropla drąży skałę. Marek Lach'
  10. To mail napisany po tym jak cierpliwość do Jezierskiego się skończyła. Prawie dwa miesiące w plecy. Zastanówcie się dwa razy przed wyborem producenta okien: "Witam, za pośrednictwem dilera z Krakowa Pana Adama Brackiego, zamówiliśmy u Państwa 12 sztuk okien do domu jednorodzinnego PREMIUM ULTRA ANTRACYT, potrójne szklenie (zamówienie nr 2). W pierwszej wersji okna miały zostać zamontowany pod koniec marca. Drugi termin, to początek kwietnia po świętach. A trzeci termin to w połowie kwietnia. Po tym terminie nasze zamówienie było nadal w realizacji. Po rozmowie telefonicznej bezpośrednio z Państwa pracownikiem uzyskałem informację, że okna będą gotowe do odbioru 30.04.2013r. Umówiłem się więc z Panem Brackim na montaż w dniu 08.05.2013r. I już wiem, że montaż ten nie dojdzie do skutku. Pragnę bez zbędnych ceregieli poinformować, że na montaż okien oczekuję do czwartku, tj 09.05.2013r. Po tym terminie dziękuję Państwu za współpracę i będę domagał się zwrotu wpłaconych pieniędzy od Pana Brackiego. Generalnie nie oczekuję od Państwa żadnej odpowiedzi. Wyjaśnienia uważam za zbytek i stratę czasu, ponieważ nie ma to dla mnie żadnego znaczenia w kontekście ponoszonych przeze mnie kosztów związanych z zaliczkowaniem pozostałych prac na budowie, które uzależnione są w 100% od montażu okien. O stracie czasu nawet nie wspominam. Przyznam szczerze, że rzadko kiedy spotykam się z taką nonszalancją w traktowaniu klientów. Tym bardziej, że na rynku jest wiele firm oferujących dobre produkty. Ja przy wyborze kierowałem się solidnością Państwa firmy, renomą, długoletnią tradycją. Jak widać z realizacji mojego zamówienia przez OKNA JEZIERSKI, srodze się pomyliłem. Nie omieszkam podzielić się tą informacją z maksymalną liczbą znajomych, ze szczególnym uwzględnieniem forów budowlanych i blogów. Być może opinia jednego niezadowolonego klienta nic dla firmy Jezierski nie znaczy, ale kropla drąży skałę. Marek Lach'
×
×
  • Dodaj nową pozycję...