Może odgrzewam temat ale jako użytkownik pieca firmy DEFRO szukałem opinii osób z podobnymi problemami. W moim przypadku doświadczyłem niestety rozczarowania. Mając usterkę sterownika (jak się w końcu okazało) zostałem postawiony przed wyborem albo odesłać ów do Andrychowa i zostać na prawie tydzień bez pieca, albo radzić sobie samemu. Nie było by w tym nic zdrożnego gdyby to nie był sezon grzewczy. Co dziwne (przynajmniej dla mojej osoby) na całej opolszczyźnie nie uraczymy autoryzowanego serwisanta firmy DEFRO, który mógłby zdefiniować usterkę i udzielić pomocy, gdyż co więcej nie wiadomo było co jest główną przyczyną usterki, sam sterownik czy może wentylator. To nie żadna antyreklama ale chciałbym by każdy kto wybiera firmę DEFRO wiedział że w razie czego może liczyć tylko na siebie.
PS: Nie mówiąc już o tym że pierwsze pytanie brzmiało "czy piec jest na gwarancji?" nasz jest ledwo sezon po gwarancji ale to już wystarczyło by zdecydowanie zmienić podejście serwisanta telefonicznego do problemu.