aLien01 22.04.2008 17:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2008 Witam Mam do was pytanie praktyczno-prawne . Mamy założony komitet budowy wodociągu 17osób (23 działki). Zgłoszony jest on w gminie. Wybraliśmy przewodniczącego i zastępce. W przyszłym tygodniu podpisujemy z gminą umowę na budowę wodociągu (każdy z działkowiczów podpisuje się na umowie). Pytanie moje jak rozwiązać kwestie finansowe jak przyjdzie do zapłaty np za dokumentacje i projekt. Nie mamy żadnego konta bankowego. Czy po prostu najpierw zbieramy pieniądze a potem "wynajmujemy" projektanta ale w tym przypadku musimy mieć duże zaufanie do siebie. Czy może jakieś inne metody płacenia znacie. Proszę o pomoc szczególnie tych co już przerabiali temat komitetów. Zaznaczę, że nasz komitet na razie jest bardzo zgrany ale wiadomo jak przychodzi do płacenia różnie to bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.