witeq 27.04.2003 07:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2003 Jesli mozna wetkne swoje "trzy grosze". Oczywiscie ze dla przyjemnosci przebywania w garazu ogrzewanie jest mile. Ale... pod kazdym wzgledem niezdrowe dla samochodu. Wiem bo mam. Nieprzypdkowo najlepsza dla auta jest wiata. Przewiew i niska temperatura zima to jest to. A pomysl zmywania podwozia po kazdym wyjezdzie zima jest nierealne, no chyba ze ma to nastapic trzy razy . Poza tym takie zmycie , przeciez malo dokladne, i podniesienie temperatury spowoduje podojna korozje w stosunku do auta w niskiej temperaturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 27.04.2003 10:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2003 Ogrzewanie garazu to kompletna bzdura! Jak coś się ma nad garażem to trzeba to normalnie ocieplić jak ściany domu i się cieszyć że garaż stanowi bufor pomiędzy tym co jest na zewnątrz budynku a pokojem. Dalej... co to za argument, że ogrzewanie jest ok bo można samochód umyć? To po kazdym użyciu samochodu trzebaby go myć - a to już niewolnictwo. Jak zacznie padać śnieg i jest błoto na drodze to ja nie myję samochodu aż do wiosny i jest ok. Poza tym w szkole średniej wiedzą że korozja postępuje w obecności elektrolitu a nie proszku soli. Elektrolit będzie jak zaczniesz go myć... no chyba że będziesz go mył codziennie i bardzo dokładnie phi - komu to potrzebne? Albo samochód dla człowieka albo cżłowiek dla samochodu! Wg mnie powinno się zaizolować normalnie ściany a garaż pozostawić nieocieplony. Nawet szwedzi nie ogrzewają garazy tylko stosują systemy grzania samochodu i kabiny przed jego uruchomieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
oorbus 27.04.2003 11:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2003 hejka,jest jeszcze jeden aspekt tej sprawy.zima to jedyny okres, gdzie można coś podlubać przy motorku.no więc trochę ciepła sie w garażu przydaje mimo wszysko. pozdrowieniaoorbus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mieczotronix 27.04.2003 12:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2003 ale chyba masz na myśli motorki maszyn rolniczych albo skuterów wodnych (tylko tych w zimie się nie używa)? Bo wydaje mi się że część odpowiadających na ten temat myli koncepcję "grażu" z "warsztatem samochodowym". Dla mnie garaż to miejsce, gdzie samochód się trzyma, a nie miejsce w którym się samochód: myje, naprawia, maluje, klepie itepe. Ja nienawidzę babrać się w smarach i zawsze jadę z tym do tzw. "mechanika". Generalnie - dziękuję wsyzstkim za odpowiedzi - zdecydowałem się. Mój garaż będzie nieogrzewany - byle jak ocieplony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
oorbus 27.04.2003 12:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2003 i tu sie zgadzam z Tobą.wszystko zależy od koncepcji.jak chcesz tam tylko przechowywać auto, to jak najbardziej nieogrzewaj(bo po co)ale jak się ma "benzyne we krwi" to sie lubi coś tam pogrzebać ( byle umieć i wiedziec za co się brać)pzdr oorbusPS. miałem na myśli sprzęt jednośladowy, a tym nie bardzo chce mi się zimą harce uprawiać. zimno i ślisko, brrr...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 27.04.2003 14:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2003 Ja mam Audi aluminiowe i w garażu będę miał +20 st. i korozja mnie nie interesuje, tylko ciepełko!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 28.04.2003 09:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2003 możesz mieć i +40 tylko po co? AAA... rozrzutność To rozumiem ma się ten gest buhahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 01.05.2003 08:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Maja 2003 To Ty jesteś rozrzutny. Po co Ci wogóle garaż. Przecież jak wynika z wypowiedzi- najlepiej dla samochodu jak ma warunki naturalne, czyli to co na zewnątrz to i w środku.Zgoda,ale po co zatem garaż? Lepiej zrób sobie z niego dodatkowy pokój np.gimnastyczny, lub saune. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 02.05.2003 11:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Maja 2003 ciekawe rozwiazanie to garaz uniwersalny ( warsztat, silownia i co tam jeszcze- ocieplany okazjonalnie) a na samochod wiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pik33 11.08.2003 12:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2003 U mnie ma być nieogrzewany, ale też stoi on na Legaletcie. Nie ma pod garażem rur grzewczych, ale przez płytę "swoje" pójdzie. W tej sytuacji będzie ocieplony i pewnie poniżej +10 temperatura w nim nie spadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg 11.08.2003 13:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2003 Wydaje mi się, że garaż powinien być ogrzewany:- wysiadamy i rozpakowujemy samochód w ciepełku,- możemy umyć samochód i posprzątać wnętrze,- nie musimy siadać na wyziębionych fotelach (brr..),- nie musimy ubierać grubo małego dziecka i rozbierać podczas drogi po nagrzaniu samochodu,- rzeczy pozostawione przez przypadek nie zamarzną,- wsiadając do samochodu na mrozie zwykle najpierw pozwalamy aby popracował na biegu jałowym i się nagrzał co nie jest najlepsze dla silnika, a w zamkniętym garażu lepiej tego nie robić (spaliny),- znacznie lepsze warunki dla akumulatora,- 80% zużycia silnika to rozruchy przy dużym mrozie,- znacznie lepsze warunki dla diesli,- nie trzeba skrobać – może w nieogrzewanym garażu śniegu i skorupy lodu też nie uświadczysz, ale po postoju poza garażem, np. koło pracy, samochód takową posiada i zostaje ona zlikwidowana w ogrzewanym,- korozja nadwozia całkowicie ocynkowanego nie ma znaczenia, zwłaszcza, że naprawdę mroźnych dni jest niewiele, w polskich warunkach klimatycznych 80% okresu późna jesień – wczesna wiosna to po prostu chlapa – mieszanina błota, wody i śniegu,- jeśli garaż jest właściwie wentylowany i skanalizowany to samochód szybko wyschnie- pewnie jeszcze bym coś wymyślił ale na razie nie mam koncepcji.Pozdrawiam.Włodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 11.08.2003 13:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2003 Żeby auta szybciej rdzewiały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tczarek 11.08.2003 13:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2003 Ja mam bardzo niedobre doświadczenia z ogrzewanym garażem. Rozmarzający śnieg z solą powoduje o wiele szybszą korozję auta. Jest to naprawdę widoczne szczególnie na nadkolach.Jedyna dobra strona to wsziadasz do ciepłego samochodu i tylko tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 11.08.2003 16:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2003 Garaż nie ogrzewany i aby zimą wsiąść do ciepłego samochodu wystarczy ogrzewanie WEBASTO i sprawa załatwiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
darekt 11.08.2003 17:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2003 Tyle wywodow bez uzasadnienia. Jesli kogos stac na ogrzewany garaz i nowy samochod to nie straszna mu korozja i koszty. I to tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg 11.08.2003 18:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2003 Garaż nie ogrzewany i aby zimą wsiąść do ciepłego samochodu wystarczy ogrzewanie WEBASTO i sprawa załatwiona. które kosztuje tyle co ogrzewanie garażu przez 10 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pepe 11.08.2003 20:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2003 A tynk w garażu? Jeśli gipsowy to przecież temp nie może spadać poniżej zera. Myśle , że temp ok. 5st jest optymalnym rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
goky 12.08.2003 04:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2003 Przyznam się, że o tym nie wiedziałem.Czy można prosić o rozwinięcie kwestii tynków gipsowych i temperatury minimalnej?Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grzegorz63 12.08.2003 12:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2003 Paru forumowiczów pisało powyżej, że chce ogrzewać garaż, żeby zimno nie przechodziło z garażu do pomieszczeń przylegających. A może tak odwrócić sytuację? Może po prostu słabo, albo w ogóle nie ocieplać ścian pomiędzy garażem a pomieszczeniami przylegającymi? Odpadają wtedy koszty instalacji CO w garażu, a ciepło które przeniknie z pokoi nie pozwoli zamarznąć samochodowi w garażu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pwm 12.08.2003 13:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2003 Grzegorz63 nie do końca tak jest, bo jednak tego ciepła do garażu nie przechodzi tyle aby tam utrzymać powyżej "0" w przypadku silnych mrozów. Tej zimy tego doswiadczyłem, musiałem w środku zimy zamontować grzejnik eletryczyny bo wodę zasilającą budynek mam poprowadzoną przez garaż a temperatury w garażu "ocierały" się o "0 stopni C" więc było "grożnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.