jean70 15.05.2008 07:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2008 Mieszkam w bloku, chcę (muszę wymienić drzwi , które mają metalowe ościeżnice, czy jedynym sposobem jest usunięcie starych i założenie nowych czy na te stare mozna założyć nowe regulowane? Nie znam się na tym ani troche stąd pytanie do fachowców. Bronię się przed tym usuwaniem bo czytałam , że to jest duży problem i trzeba kuć w tym blokowym betonie. Doradźcie proszę!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qbek4 15.05.2008 14:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2008 Mieszkam w bloku, chcę (muszę wymienić drzwi , które mają metalowe ościeżnice, czy jedynym sposobem jest usunięcie starych i założenie nowych czy na te stare mozna założyć nowe regulowane? Nie znam się na tym ani troche stąd pytanie do fachowców. Bronię się przed tym usuwaniem bo czytałam , że to jest duży problem i trzeba kuć w tym blokowym betonie. Doradźcie proszę!!! no nigdy o czyms takim nie słyszałem - jeżeli ktoś mówi, ze usuwanie tych ościeżnic jest problemem, to gada głupoty. Jasne, że usuwać, powodów usunięcia jest kilka, szkoda gadać. Usuwać, to proste! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Hatelov 15.05.2008 19:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2008 Ususwać - tak!Ale tak entuzjastycznie jak przedmówca bym do tego nie podchodził. Troche demolka jest - nie da się ukryć.Nie ma jednak sensu nakładać ościeżnic regulowanych na te metalowe bo zwęża się przejście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania