Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

NORMALSTHAL CZY WY MIELIŚCIE TAKIE PROBLEMY


Recommended Posts

NIE POLECAM ZAMONTOWANA W GRUDNIU BRAMA SIĘ 2 RAZY ZEPSUŁA TWIERDZĄ ZE REGULACJA 150 ZŁ JAK JEST Z TĄ GWARANCJĄ MASAKRA

 

A może napisz kto ci ja montował no wiesz audi czy mercedes też sa do bani jak wyjadą z warsztatu pana gienka który nie wie co to laptop i gniazdo rs.

 

normstahl to jedne z najlepszych drzwi na rynku ktos kto sknocił montaz jest tukiem do kwadratu i nie uzywał poziomicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co dokładnie ci się zepsuło? Raz brama nie chciała mi się otwierać do końca, przyjechał serwisant i to usunął (poność przez to że automat długo nie był podłączony do prądu). Naprawa oczywiście w ramach gwarancji. Niedawno miałem przegląd i to kosztowało 150 zł, panowie prawie 1,5 godziny siedzieli poprawiając różne pierdółki (dokręcanie śrubek, smarowanie wszystkiego, superdokładne ustawianie bramy, itp.) na które ja nawet nie zwróciłbym uwagi :) Serwisant który wcześniej mi ją montował i ustawiał kilka rzeczy skopał. Brama to nie wszystko, podstawa to dobry serwisant.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak jest to z tą gwarancją bo ja nie chce przeglądu tylko naprawy bramy pierwszym razem brama się zakleszczyła i stwierdzili ze to jest przegląd a teraz brama się sama otwiera na wysokość 35 mc jak zamkne wszystko piszczy strzela dla mnie to jest jakaś magia to co obejmuje gwarancja??? dla mnie to jest naciąganie może się myle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak jest to z tą gwarancją bo ja nie chce przeglądu tylko naprawy bramy pierwszym razem brama się zakleszczyła i stwierdzili ze to jest przegląd a teraz brama się sama otwiera na wysokość 35 mc jak zamkne wszystko piszczy strzela dla mnie to jest jakaś magia to co obejmuje gwarancja??? dla mnie to jest naciąganie może się myle

 

Olej gwarancję i reklamuj jako "niezgodność towaru z umową". A druga sprawa, nie sądzę aby firma Normstahl chciała sobie psuć opinię, napisz maila albo zadzwoń do ich głównego przedstawicielstwa i powiedz jaka jest sprawa. Większość firm od razu reaguje na takie sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam brame Normstahla od 7 miesiecy-mam i mialem kilka problemow z ta brama,choc uwazam,ze jest porzadnie zrobiona i chyba serwis opinie o firmie potrafi zepsuc,jakosc jest na moje oko porzadna,ale....na drugi dzien po zamontowaniu ktos,lub z wady fabrycznej,popsula sie klamka.Dzwignia do otwierania klamki-w srodku mechanizmu jakby pekla i klamka-czesc ozdobna wypadla na wjazd.Reklamowalme i dopowiero od kilka dni mam klamke-twierdzono,ze robia je w Niemczech,nastepnie,ze ze Szwecji zjedzie,potem jak zjechala to serwis uwalony montazami i nie ma czasu na naprawy.Opinia juz legla w gruzach o miejscowej firmie i chyba wspolpracy z przedstawicielami Normsth. w mazowieckiem-a podobno ich szef to glowny Kierownik na Polske dzialu sprzedazy.Kicha i tyle....

Brama piszczala od zamontowania, z czasem wszystko musialo sie ulozyc wiec...do ost. gratisowego przegladu i reklamacji kalmki uznam to za problemy ulozenia,spasowania sie, czy jak kto zwal owej bramy.Na razie nic nie piszczy.Z silnikiem Ultra mialem od poczatku probelmy.Zawieszal sie,domykla do pewnego stopnia brame,najprawdopodobniej po przerwach w dostawie elektycznosci,a w trakcie dzialan wykonczeniowych kable nieraz byly odlaczane od glownego licznika z roznych przyczyn.Nie otrzymalem instr. obslugi,sam z netu dowiadywalem sie jak ustawic piloty.Szlag mnie trafial...Generalnie jestem srednio zadowolony z serwisu i bramy-serwis zepsul o niej dobre zdanie,na czesci czeka sie wiekami,moze znow nieudolny serwis...na razie jestem zdegustowany brama ,ktora posiadam....Czy inne bylyby lepsze?Podobne problemy sa wszedzie,ludzie zawodza najczesciej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś Pani mnie poinformowała ze pierwszy przeglad jest przy montarzu druga wizyta była cytuje "to była dobra wola montarzysty" i w końcu muszę zapłacic za przegląd acha do tej pory nie dostałem karty gwarancyjnej twierdzi ze wysłała pocztą z fakturą faktura była fakt zgadza sie w tym roku kupuje 2 bramy na 280 cm napewno to nie będzie normstal acha rozmawiałem dziś z Panem z Zielonki powiedział ze zbada sprawę i oddzwoni zobaczymy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...