Hanula 04.06.2008 11:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 Witam Czy często kupujecie bilety lotnicze przez internet? Czy bezpiecznie jest płacić kartą kupując? Czy może lepiej wyszukać sobie lot przez internet i udać się do biura? Jak myślicie? Jestem początkująca, jeśli chodzi o bilety lotnicze i nie wiem jak lepiej. Poradźcie coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malgos2 04.06.2008 14:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 Witam Czy często kupujecie bilety lotnicze przez internet? Czy bezpiecznie jest płacić kartą kupując? Czy może lepiej wyszukać sobie lot przez internet i udać się do biura? Jak myślicie? Jestem początkująca, jeśli chodzi o bilety lotnicze i nie wiem jak lepiej. Poradźcie coś. Bilety lotnicze od 5 lat kupuje wylacznie w internecie. Zawsze w biurze bedzie drozej. Trzeba tylko uwazac, czy oferowany bilet to e-ticket (elektroniczny, jedziesz na lotnisko z wydrukiem z maila) czy bilet papierowy, ktory musisz dostac poczta. Wtedy moze byc za wystawienie i przyslanie tego biletu dodatkowa oplata. Tu jest niezla wyszukiwarka: http://www.kayak.com/flights?uselast=true Jedyna strona int. na ktorej nie wolno kupowac biletow jest strona Lufthansy - przecietny bilet kosztuje tam kilkanascie tysiecy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania