nurni 18.09.2003 19:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2003 Mam taki oto dylemat.Wszystkie piece obecnie w danej klasie jakościowej i finansowej mają podobne parametry. Tak więc liczyć będzie się tylko komfort użytkowania i dostępność serwisu oraz czas jego reakcji.PYTANIE:- Jakiej firmy Waszym zdaniem serwis jest najbardziej kompetenty?Myślę o okolicach prawobrzeżnej Warszawy.- Jaki piec Waszym zdaniem jest najbardziej przyjazny dla użytkownika? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marie 18.09.2003 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2003 viessman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bren 18.09.2003 22:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2003 do marieDlaczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
VPS 19.09.2003 04:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2003 Oczywiście, że Vaillant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pijak 19.09.2003 05:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2003 Moze Termaczesci dostepne wszedzie i za niewielka cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PolSol 19.09.2003 07:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2003 BUDERUS (teraz wszyscy wymienią posiadane przez siebie kotły. Serwis zależy od konkretnego serwisanta, z którym ma się styczność a nie od producenta kotła. Ja mam dobre doświadczenia właśnie z Buderusem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
webley 19.09.2003 07:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2003 Z tego co słyszałem najlepiej rozbudowany serwis ma Vaillant. Wystarczy wejść na ich stronę i mamy pełna listę serwisantów. M.in. dlatego zdecydowałem się na ich kocioł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lelu 19.09.2003 09:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2003 Myślę, że wszystko zależy od osoby, a nie od firmy. Ja mam Buderusa i Pana Darka. Telofon i już jest. Telefonuję raz w roku- normalny przegląd przez sezonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nurni 19.09.2003 16:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2003 tak jak myślałem - nic z tego nie będzie. z mojego śledztwa wychodzi, że najmniej podejrzany będzie chyba jednak Vaillant. Instalator jest blisko ok. 4 km, więc pewnie mi nie spieprzy za bardzo, bo nawen w kapciach dojdę do niego. no nic tropię dalej. PS. Instalator mieszka jeszcze bliżej mnie, więc to też jest chyba istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Alek 19.09.2003 19:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2003 Może moja opinia nie jest reprezentatywna bo jestem z Łodzi. Potwierdzam jednak siłę serwisu Vaillanta. Była to pierwsza firma, która postawiła na sieć serwisową i do tej pory jest to jej duży atut.Mnie pierwszego Vaillanta uruchamiali w 1993 roku. Monter miał kłopot z regulacją (piec nie osiągał pełnej mocy) - w ciągu 24h przysłali człowieka z Warszawy (p. Kowal - pamiętam do dziś) i było po kłopocie. Przez 10 lat eksploatacji nie zdażyło mi się, żeby serwisant nie poradził sobie z problemem "od reki" (piec przetrwał nawet uderzenie pioruna...)Niedługo będę wybierać piec do domu i myślę, że właśnie z powodu kompetencji serwisu będzie to też Vaillant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
VPS 19.09.2003 22:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2003 Nie spotkałem sie aby inna firma tak jak Vaillant dokładała wszelkich starań podczas szkolenia instalatorów jak również służyła pomocą i doradztwem technicznym.Miałem wcześniej doświadczenia z kotłami innych producentów i na tej podstawie twierdzę, że Vaillant wypada w tej konfrontacji bardzo korzystnie.Ja również mam czasami problem z (...) i wystarczy jeden telefon do regionalnego koordynatora serwisu lub Pana Henryka Kowala (serwisant firmowy) i już po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Joanna Glowacz 20.09.2003 13:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2003 Kup kocioł firmy De Dietrich i serwis nie będzie Ci wcale potrzebny,aczkolwiek jest i działa bardzo sprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
webley 20.09.2003 15:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2003 Cudów nie ma. Każde urządzenie techniczne może się zepsuć a kocioł kiedyś będzie wymagał przeglądu .Urzadzenia bezawaryje i nie wymagajace serwisu to niestety bajka dla naiwnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 21.09.2003 16:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2003 Webley ma rację. Nie ma rzeczy wiecznych a jak ważny jest dobry serwis przekonujemy się w wigilię jak siądzie ogrzewanie.Doświadczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 29.09.2003 09:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2003 Wracając do pytania nurni.Doświadczeni ( przez los i serwisantów) podzielcie się uwagami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nurni 29.09.2003 16:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2003 Dzięki wszystkim za uwagi.Pochodziłem sam popytałem, pooglądałem sobie tych wszystkich"szpeców" i wychodzi, że w mojej okolicy na czołówkę wysunęły sięfirmy:Vaillant, Viessmann i Junkers oczywiście.Jednak sercem i portflem skłaniam się ku Vaillantowi.Zobaczymy co będzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rafek 01.10.2003 06:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2003 Ktos napisal o kotle DeDietrich. Niestety w zyciu bym nie kupil tego pieca. Serwis rowniez wcale nie dziala. Byl u mnie rowniez kierownik seriwsu z Wroclawia i stwerdzil ze ten typ tak ma i juz. Bujam sie juz ok roku z nim i nawet nie racza cos odpowiedziec. Moj brat ma taki sam piec (kto inny go podlaczal i robil instalacje) i ma dokladnie te same problemy. Wiec nigdy wiecej tej firmy. U mnie jak na razie pieniadze wyrzucone w bloto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Luśka 01.10.2003 20:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2003 Też wybrałam Vaillanta, a jednym z powodów była opinia o serwisie. No i sama się przekonałam, jak to wygląda. Miałam kłopot (właściwie na Forum nie powinnam się do tego przyznawać ) - odłączyli na krótko gaz o czym nie wiedziałam, a potem piec się nie chciał włączyć. Zamiast zajrzeć do instrukcji wezwałam serwisanta. Przyjechał w ciągu godziny, przestawił jakiś włącznik, wytłumaczył łagodnie ciemnej babie co trzeba w takich razach robić i pojechał. Bardzo mnie wzruszył i lubię Vaillanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 02.10.2003 08:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2003 do LuśkaCała impreza za darmo ? Wydawało mi się, że u nich trzeba za wszystko płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Luśka 02.10.2003 09:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2003 A nic, właśnie! I to mnie wzruszyło. Chyba, że to mój urok i wdzięk osobisty zadziałał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.