Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

KOT?Y A SERWIS - oto jest pytanie !!!


nurni

Recommended Posts

Mam taki oto dylemat.

Wszystkie piece obecnie w danej klasie jakościowej i finansowej mają podobne parametry. Tak więc liczyć będzie się tylko komfort użytkowania i dostępność serwisu oraz czas jego reakcji.

PYTANIE:

- Jakiej firmy Waszym zdaniem serwis jest najbardziej kompetenty?

Myślę o okolicach prawobrzeżnej Warszawy.

- Jaki piec Waszym zdaniem jest najbardziej przyjazny dla użytkownika?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

tak jak myślałem - nic z tego nie będzie. :o

z mojego śledztwa wychodzi, że najmniej

podejrzany będzie chyba jednak Vaillant.

Instalator jest blisko ok. 4 km, więc pewnie

mi nie spieprzy za bardzo, bo nawen w kapciach

dojdę do niego. :D

 

no nic tropię dalej.

 

PS.

Instalator mieszka jeszcze bliżej mnie, więc to też jest chyba istotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może moja opinia nie jest reprezentatywna bo jestem z Łodzi. Potwierdzam jednak siłę serwisu Vaillanta. Była to pierwsza firma, która postawiła na sieć serwisową i do tej pory jest to jej duży atut.

Mnie pierwszego Vaillanta uruchamiali w 1993 roku. Monter miał kłopot z regulacją (piec nie osiągał pełnej mocy) - w ciągu 24h przysłali człowieka z Warszawy (p. Kowal - pamiętam do dziś) i było po kłopocie. Przez 10 lat eksploatacji nie zdażyło mi się, żeby serwisant nie poradził sobie z problemem "od reki" (piec przetrwał nawet uderzenie pioruna...)

Niedługo będę wybierać piec do domu i myślę, że właśnie z powodu kompetencji serwisu będzie to też Vaillant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem sie aby inna firma tak jak Vaillant dokładała wszelkich starań podczas szkolenia instalatorów jak również służyła pomocą i doradztwem technicznym.

Miałem wcześniej doświadczenia z kotłami innych producentów i na tej podstawie twierdzę, że Vaillant wypada w tej konfrontacji bardzo korzystnie.

Ja również mam czasami problem z (...) i wystarczy jeden telefon do regionalnego koordynatora serwisu lub Pana Henryka Kowala (serwisant firmowy) i już po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:x Ktos napisal o kotle DeDietrich. Niestety w zyciu bym nie kupil tego pieca. Serwis rowniez wcale nie dziala. Byl u mnie rowniez kierownik seriwsu z Wroclawia i stwerdzil ze ten typ tak ma i juz. Bujam sie juz ok roku z nim i nawet nie racza cos odpowiedziec. Moj brat ma taki sam piec (kto inny go podlaczal i robil instalacje) i ma dokladnie te same problemy. Wiec nigdy wiecej tej firmy. U mnie jak na razie pieniadze wyrzucone w bloto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wybrałam Vaillanta, a jednym z powodów była opinia o serwisie. No i sama się przekonałam, jak to wygląda. Miałam kłopot (właściwie na Forum nie powinnam się do tego przyznawać :oops:) - odłączyli na krótko gaz o czym nie wiedziałam, a potem piec się nie chciał włączyć. Zamiast zajrzeć do instrukcji wezwałam serwisanta. Przyjechał w ciągu godziny, przestawił jakiś włącznik, wytłumaczył łagodnie ciemnej babie co trzeba w takich razach robić i pojechał. Bardzo mnie wzruszył i lubię Vaillanta :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...