laxam 14.06.2008 20:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2008 Witam wszystkich to moj pierwszy temat, mam nadzieje, ze nie ostatni. Sprawa jest dosc prosta... teoretycznie. Mam pare pytań bowiem jestem jak narazie laikiem, druga nadzieja to taka, ze pomozecie mi sie troche rozeznac w tym temacie. 1. ile kosztuje ocieplenie domu? domek jednorodzinny, parter pietro typowy kwadraciak... 4 sciany i plaski dach, dom ma jakies 25 lat, jesli chodzi o metraz musialbym zobaczyc w papiery, bo jeszcze nie zagladalem. 2. jaka jest standardowa, srednia cena za metr ocieplenia? bo chyba to tak sie liczy 3. Czy mozecie polecic mi jakas dobra niedroga ekipe zokolic Wrocławia? 4. Im dalej ekipa jedzie tym drozej wychodzi robocizna?? chyba raczej tak, prawda? 5. co bardziej sie oplaca, kupic material nawlasna reke i placic za robocizne czy ugadac sie z ekipa ile bedzie kosztowal metr ocieplenia razem z materialem, bo czytalem, zeto chyba tez jest mozliwe rezta pytan pewnie wyjdzie w praniu, bardzo prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Slav 16.06.2008 14:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2008 Lexam Bardzo duzo informacji mozesz uzyskac po prostu czytajac to forum.Zajzyj do grupy wroclawskiej tam napewno znajdziesz interesujace Cie informacje.http://forum.muratordom.pl/post2566826.htm lub Lista plac wykonawcow.http://forum.muratordom.pl/lista-plac-wykonawcow,f54.htm Pozdrawiam S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
arktyk 18.06.2008 08:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 U nas pod Warszawą 130 zł za metr na gotowo z kolorem, z materiałem wykonawcy (styropian 12 cm frez). Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania