asder 17.06.2008 16:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2008 Witam Chciałbym zacząć prace przy posadzkach przemysłowych w firmie i chce się was poradzić jaki system wynagrodzenia przyjąć, za metr kwadratowy czy na godzine. Opinie za i przeciw. To moja pierwsza praca, jestem zielony. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 18.06.2008 09:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 Jeżeli Ty masz pracować - to oczywiście że lepiej za godzinę. Wtedy za wyjście na papierosa Ci płacą... no chyba że nad Tobą będzie stał jakiś kapo - to wtedy nawet na siku czasu nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
asder 18.06.2008 10:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 Tak, ja mam pracować. Dzwoniłem do tej firmy i powiedziano, że jedni na godzinę biorą a drudzy z metra, i że nawet 24 godz. może trwać jedna zmiana, nawet 1500 mkw. Ale przeważnie ok. 16 godz. W takiej sytuacji jak? Ale też ma znaczenie na jaką ekipe trafi się? I czy na solidną czy obiboków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 18.06.2008 10:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 że nawet 24 godz. może trwać jedna zmiana, nawet 1500 mkw. Zakładając, że podczas tej jednej zmiany 24h zrobisz 1500m2, to teraz sobie przelicz, co jest dla Ciebie bardziej opłacalne. Warto też zasięgnąć języka u ludzi, którzy tam już pracują - pewnie juz wiedzą, co się bardziej opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
asder 18.06.2008 19:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 Jeszcze jedno pytanie: wziąć taki sam system wynagradzania jaki ma ekipa z którą będzie się robić? Jeżeli z metra to z metra, na godzinę to na godzinę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania