Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

czy ktoś ma doswiadczenia z Taiką tikkurili?

markdottir

Recommended Posts

Witam,

spodobały mi sie efekty, które mozna uzyskać za pomocą tych farb.

Jednak co innego zdjecia, a co innego prawdziwe wnętrza, stąd moje wątpliwosci.

Czy ktos stosował te farby?

Czy jest zadowolony z efektów?

Czy poradzę sobie sama (jestem amatorką) z malowaniem tymi farbami?

będę wdzieczna za wszelkie sugestie.

http://www.tikkurila.pl/index.jsp?cid=decorative_products&hid=1.1.3.1

Zadzwoń do przedstawiciela handlowego (tel znajdziesz na stronie).

Oni są na prawdę chętni do pomocy. Załatwialismy sobie ich próbnik kolorów. Przedstawiciel powiedział, że jak się ostatecznie zdecydujemy na ich produkty to mamy zadzwonić i on nam wytłumaczy co i jak stosować, żeby nie było że kupujemy drogi produkt i jesteśmy niezadowoleni z wyników.

źle mnie zrozumiałaś.

nie chodzi mi o "sklep" tylko o ich przedstawiciela handlowego to jest taki gościu co handluje z hurtowniami i sklepami.

on powiedział nam że nas douczy, żeby nam fachowcy póxniej nie narozrabiali jesli nie mają doświadczenia z ich farbami.

jasne że to co innego niż czerpac z doświadczeń forumowiczów cz coś zobaczyć na własne oczy.

• 2 weeks później...
taika daje fajne efekty ,dobrze zeby Ci wytlumaczyl przedstawiciel jak nakladac ,to fakt ze sa chetni i sluza rada ,posiadam certyfikat tikkurili i naprawde firma godna polecenia ,farby maja naprawde wysokiej jakosci ,chociaz nie tanie ,wytlumasz przedstawicielowi co chcesz pomalowac to Ci doradzi jaka farba malowac zeby uzyskac zamierzony efekt.

• 10 months później...