markdottir 03.07.2008 11:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lipca 2008 Witam, spodobały mi sie efekty, które mozna uzyskać za pomocą tych farb.Jednak co innego zdjecia, a co innego prawdziwe wnętrza, stąd moje wątpliwosci.Czy ktos stosował te farby?Czy jest zadowolony z efektów?Czy poradzę sobie sama (jestem amatorką) z malowaniem tymi farbami? będę wdzieczna za wszelkie sugestie. http://www.tikkurila.pl/index.jsp?cid=decorative_products&hid=1.1.3.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wera13 03.07.2008 14:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lipca 2008 Zadzwoń do przedstawiciela handlowego (tel znajdziesz na stronie).Oni są na prawdę chętni do pomocy. Załatwialismy sobie ich próbnik kolorów. Przedstawiciel powiedział, że jak się ostatecznie zdecydujemy na ich produkty to mamy zadzwonić i on nam wytłumaczy co i jak stosować, żeby nie było że kupujemy drogi produkt i jesteśmy niezadowoleni z wyników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
markdottir 04.07.2008 06:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 wybieram się, wybieram i mam nadzieję, że będę mogła tam zobaczyć jakieś próby na żywo. Jednak przedstawiciel handlowy, a zwykły uzytkownik to jednak róznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wera13 04.07.2008 11:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 źle mnie zrozumiałaś.nie chodzi mi o "sklep" tylko o ich przedstawiciela handlowego to jest taki gościu co handluje z hurtowniami i sklepami.on powiedział nam że nas douczy, żeby nam fachowcy póxniej nie narozrabiali jesli nie mają doświadczenia z ich farbami.jasne że to co innego niż czerpac z doświadczeń forumowiczów cz coś zobaczyć na własne oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania