daro21_byd 17.07.2008 07:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 Witam. Sprawa ma się następująco - W mieszkaniu od samego początku nie było napięcia w jednym z przyłączy światła. Tuż po odbiorze przyszedł elektryk, miał wszystko sprawdzić... Po kilku miesiącach wyszła na jaw owa usterka. Dzowniłem do biura budowy, tam powiedzieli że oni już nie współpracują z tym wykonawcą elektryki który u mnie robił, więc nie pomogą mi - mam się zgłosić do administratora. Tak też zrobiłem - administrator załatwił mi naprawę przez firmę obsługującą budynek, ale idzie to strasznie kulawo - póki co był jeden elektryk i stwierdził że walnięty jest przewód,ale nie ma narzędzi do kucia w ścianie. Od tamtej pory nie mogę się doczekać na następną wizytę. Pytanie - czy istnieje jakiś przepis pozwalający mi dochodzić zwrotu kosztów tej naprawy / malowania od dewelopera? problem w tym, ze nawet nie wiem gdzie mógłbym szukać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wizjer 26.08.2008 15:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2008 Najpierw napisz oficjalną reklamację. Jeśli nie odpowiedzą na nią w ciągu 2 tygodni - to znaczy, że uwzględnili Twą reklamację i muszą usunąć wadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.