BOHO 24.07.2008 14:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2008 to raczej normalne, że chcą mieć oryginalne opakowanie, bo niby co mają sobie zrobić ze zwróconym sprzętem ? pewnie będą go chcieli sprzedać.......ale bez opakowania ? mają sobie narysować nowe opakowanko ? czy namawiać klientów na towar zawinięty w stare gazety? oczywiście opakowanie to opakowanie a nie "integralna część urządzenia" - tutaj trochę przegięli...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karolinnab 24.07.2008 14:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2008 oooo, mixmedia.pl - wlasnie trwa miedzy nami przepychanka o zamowiona pralke Zalezy mi na czasie puki mam jeszcze fachmana w domu zeby mi podlaczyl, i niestety nie moge sie doczekac realizacji zamowienia. Juz byla ta pralka u nich ale napisali ze po dokladnym sprawdzeniu okazalo sie ze sprzet uszkodzony (taaaa, sprawdzili ze uszkodzony - pewnie nie ten model przywiezli, albo ktos mi z przed nosa zamowienie sprzatnal ). I suche stwierdzenie ze na zamowiony sprzet czeka sie 2 tygodnie (kolejne!), zdawkowo i lekcewazaco. Nigdy wiecej mixmedia.pl no to sie wyzalilam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
carringtontomas 24.07.2008 16:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2008 Może trochę nie na temat ale ku przestrodze. Ja kupowałem sprzęt AGD a żona projektowała z przedstawicielem firmy kuchnię. Wstępnie uzgodniliśmy jaki sprzę trzeba kupić, miała być mikrofala 50 cm i taką kupiłem. Niestety szafka została zrobiona szerokości 60 cm. Wydawało się, że to drobiask, trzeba dokupić płytę "maskującą", taki kawałek blachy w kształcie prostokąta z wyciętym otworem. Jaki koszt ponad - 700 zł, przy cenie całej mikrofali ok 2000 zł.To jak to było projektowane?? Miało być 50 to dlaczego zrobili 60? No właśnie, sam chciałbym wiedzieć jak to było projektowane. 60cm to zazwycxzaj standatd - podejrzewam, że tutaj nastąpiła pomyłka - należało to reklamowac ewentualnie od nalezności dla studia kuchennego odjąć zakup listwy maskującej i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
carringtontomas 24.07.2008 16:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2008 Odpowiedź mixmedia.pl: Witam, Szanowna Pani Artykuł 5 punkt 9 mówi, że w przypadku gdy Pani nie korzysta z uprawnienia zwrotu towaru do 10 dni rozpakowuje Pani sprzęt w celu sprawdzenia czy nie nosi on śladów uszkodzeń mechanicznych, gdy takie istnieją należy sporządzić protokół szkodowy który powinien zostać podpisany przez kuriera. Artykuł 5 punkt 10 mówi, że jeżeli sprzęt ma uszkodzenia mechaniczne i protokół został spisany i podpisany przez kuriera, to Mixmedia ponosi całe koszty reklamacji. W przypadku uszkodzeń mechanicznych stwierdzonych w późniejszym terminie Mixmedia nie ponosi odpowiedzialności. Jak wcześniej Pani wspomniała nie posiada Pani opakowania urządzenia, opakowanie jednak jest integralną częścią urządzenia. W dalszym ciągu podtrzymuję swą decyzję odrzucenia reklamacji. A może lepiej skontaktowac się z ludźmi, którzy kupili taki sprzęt i dalej mają opakowanie? Można nawet od nich je odkupić za jakieś 50 pln, to mniej niż strata 122pln bo o tyle mniej chcesz ją sprzedac na allegro. Ludzi takich można dość łatwo bo wiele opinii na temat tej płyty jest w internecie - wystrczy wysłać maila - a nuż ktoś z wrocławia się trafi? Ewentualnie poszukać w studiach kuchennych gdzie montowane są sprzęty w meble wystawowe - wtedy sprawa byłaby łatwiejsza do załatwienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 18.08.2008 10:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2008 A może lepiej skontaktowac się z ludźmi, którzy kupili taki sprzęt i dalej mają opakowanie? znalazłem takie coś: Pomysł z plombą tłumaczy tym, że klienci... często odsyłają do Mixmedia.pl towar, który kupili zupełnie gdzie indziej. A jak na kartonie nie ma plomby, to sklep nie potrafi zidentyfikować źródła pochodzenia towaru. "To ma na celu ochronę słusznych interesów naszej firmy" - czytam. więcej >> http://gospodarka.gazeta.pl/IT/1,88732,5598881,Brudne_praktyki_e_sklepow.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.