NISUS 19.08.2008 21:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2008 WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH KUPIłEM NIEDAWNO MIESZKANIE - CAłE WYREMONTOWAłEM (ELEKTRYKA, MALOWAńSKO CYKLINOWANIE) ZOSTAłO MI TYLKO MAłE POMIESZCZENIE - BIURO:). POPRZEDNI WłAśCICIEL POłOżYł NA SCIENACH TAPETY - KILKA WARSTW - ZA CHOLERę NIE IDZE TEGO USUNąć. WPADłEM NA POMYSł CO BY POKRYć TO GłADZIą. NIESTETY W TYM TEMACIE JESTEM LAIKIEM CZY TO MA SENS? GRUNTOWAć CZY NIE? CZYM? JAKą GłADź?. DZIEKI ZA POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Xiff 20.08.2008 08:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2008 Wszystko idzie zerwac.... kwesta motywacji i odpowiednich narzedzi jezeli juz chcesz taka provizorke zrobc to musisz miec pewnosc ze to ci nie odpadnie jak dostanie wilgoci od gipsu.... Ja bym proponowal jeszcze nakleic dla pewnosci jakas warstwe tapety z wlokna, taka do malowania. Sa teraz tez takie gladke bez zadnego wzorka. Moze by to wystarczylo nawet zamiast gladzi... a jak nie wystarczy to lepiej by sie to napewno gladzilo... Osobiscie odradzam gladz na tapete... ale twoja diecezja.. przed gpsowaniem zagruntuj kilka razy zeby ci wilgoc nie wlazila za gleboko w tapety.. pozdr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nozib 20.08.2008 10:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2008 stanowczo odradzam!!!!!!!!!!!!!!!jak wspomnial kolega wszystko idzie zerwacproponuje dobrze zmoczycale nie pedzlem telko atomizerem lub opryskiwaczem ogrodniczymnajlepiej nanosic niewielkie ilosci wielokrotnii dac tej wodzie zadzialac, ewentuelnie ciepla woda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
System744 12.01.2009 23:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 Polecam maszynę z wypożyczalni , gorąca para i żadna tapeta się nie oprze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania