Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • 1 month później...
  • Odpowiedzi 73
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

  • 1 month później...
  • 2 months później...

A ja się podzielę moimi doświadczeniami z piecem Kostrzewa.

Byłem napalony od samego początku na kostrzewę no i jestem jej posiadaczem - Fuzzy Logic 25 kw. Piec chodzi od października. Piec fajny, mały wydawało się wszystko ok. Pierwszy problem wystąpił już na samym początku. Mianowicie aby mieć gwarancję piec musi uruchomić ich serwisant. Nie będę opowiadał całej historii, skończyło się w końcu na tym, że musiał przyjechać serwisant z centrali, który wiedział już co robi a nie jak ten pierwszy. Skasował 350 zł za 30 minut roboty. Tak na marginesie to połowa serwisantów z listy umieszczonej w internecie na stronie kostrzewy już dawno nie prowadzi dla nich serwisu bynajmniej w woj. pomorskim. Piec chodził dalej było wszystko ok. Do czasu. Spaliła się zapalarka i przewód doprowadzający powietrze od wentylatora. Żeby zgłosić awarię to trzeba wysłać do nich najlepiej to faks bo mailem to tak nie za bardzo. Czekając na serwisanta (miał być po dwóch dniach) zacząłem palić drzewem - no i co - spadł cały ruszt. Oderwała się po prostu blacha na której się opiera. Na serwisanta czekam już trzeci tydzień. Po prostu masakra. Płacąc taką kasę za piec oczekiwałbym lepszego serwisu. Owszem piec ma bajery. Sonda lambda, zapalarka, fuzzy logic ale mówiąc szczerze wątpię w oszczędności w spalaniu jakie rzekome te elementy powodują. A jeśli ktoś chce kupić ten piec niech najpierw zorientuje się czy jest blisko serwisant, zasięgnie o nim opinii a jak mu coś nawali niech kupi sobie różaniec i się modli aby mrozów nie było. Bo jak padnie cały piec to może za rok mu go wymienią.

Pozdrawia już mniej napalony posiadacz Kostrzewy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się podzielę moimi doświadczeniami z piecem Kostrzewa.

Byłem napalony od samego początku na kostrzewę no i jestem jej posiadaczem - Fuzzy Logic 25 kw. Piec chodzi od października. Piec fajny, mały wydawało się wszystko ok. Pierwszy problem wystąpił już na samym początku. Mianowicie aby mieć gwarancję piec musi uruchomić ich serwisant. Nie będę opowiadał całej historii, skończyło się w końcu na tym, że musiał przyjechać serwisant z centrali, który wiedział już co robi a nie jak ten pierwszy. Skasował 350 zł za 30 minut roboty. Tak na marginesie to połowa serwisantów z listy umieszczonej w internecie na stronie kostrzewy już dawno nie prowadzi dla nich serwisu bynajmniej w woj. pomorskim. Piec chodził dalej było wszystko ok. Do czasu. Spaliła się zapalarka i przewód doprowadzający powietrze od wentylatora. Żeby zgłosić awarię to trzeba wysłać do nich najlepiej to faks bo mailem to tak nie za bardzo. Czekając na serwisanta (miał być po dwóch dniach) zacząłem palić drzewem - no i co - spadł cały ruszt. Oderwała się po prostu blacha na której się opiera. Na serwisanta czekam już trzeci tydzień. Po prostu masakra. Płacąc taką kasę za piec oczekiwałbym lepszego serwisu. Owszem piec ma bajery. Sonda lambda, zapalarka, fuzzy logic ale mówiąc szczerze wątpię w oszczędności w spalaniu jakie rzekome te elementy powodują. A jeśli ktoś chce kupić ten piec niech najpierw zorientuje się czy jest blisko serwisant, zasięgnie o nim opinii a jak mu coś nawali niech kupi sobie różaniec i się modli aby mrozów nie było. Bo jak padnie cały piec to może za rok mu go wymienią.

Pozdrawia już mniej napalony posiadacz Kostrzewy

Sporo żeś tego zamieścił (w wielu postach - to świadczy o Twojej determinacji) ale to dobrze - powinno przynieść efekt. Sam jestem zdecydowany na ten kocioł, a Twój problem z serwisem daje wiele do myślenia. Nie jesteś pierwszy, który ma z nimi problemy.

Fakt, że dając tyle kasy za piec mamy nadzieję na bezawaryjną pracę a jeśli nie (każdemu zdarzają się wpadki i awarie) liczymy przynajmniej na dobry serwis.

Pojawia się coraz więcej niezadowolonych klientów z serwisu tej firmy, więc może dać sobie z nimi spokój?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Witam.

Szkoda że trafiło akurat na Ciebie, ale dzięki Tobie mają już jednego klienta mniej - do tej pory byłem na nich zdecydowany, ale jeśli mam się potem "bujać" kilka miesięcy i to w sezonie zimowym z serwisem - podziękuję za tą przyjemność.

Ich kociołek kosztuje naprawdę dużo, więc powinni liczyć się z opinią o swoim serwisie. Widać mają inne priorytety.

Cóż, pozostaje mi życzyć Ci wytrwałości oraz cierpliwości.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też już wyleczyłem się z tego kotła, a miał stać Shrek ;) w kotłowni.

romawiałem z gościem co zna te kotły i powiedział mi że jest coraz gorzej z serwisem jak i z samymi kotłami, dużo jest drobnych usterek, a na wymianę części czeka sie długo :o , nie za te pieniądze.

zastanawiałem się nad lingiem duo, ale wybór padnie najprawdopodobnie na Heiztecnik Q EKO DUO 2 ze Skarszew, ponoć dobry, chodzi bez problemów i serwis blisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heiztecnik Q EKO DUO 2 ze Skarszew, ponoć dobry, chodzi bez problemów i serwis blisko.

Szczerze mówiąc również myślę nad tym kotłem - muszę się tylko dowiedzieć czy jest dedykowany do pelet, bo na dzień dzisiejszy (póki cena drastycznie nie wzrośnie) - to ma być podstawowym "paliwem" u mnie :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heiztecnik Q EKO DUO 2 ze Skarszew, ponoć dobry, chodzi bez problemów i serwis blisko.

Szczerze mówiąc również myślę nad tym kotłem - muszę się tylko dowiedzieć czy jest dedykowany do pelet, bo na dzień dzisiejszy (póki cena drastycznie nie wzrośnie) - to ma być podstawowym "paliwem" u mnie :)

Pozdrawiam.

 

to tak jak u mnie, p.Tomek z Rumi założy mi i będzie serwisował, ma ładne upusty na ten kocioł , QED2 ma nowy palnik i jest już przystosowany do pellets

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że mamy tego samego promotora :D

Nie ukrywam, że Jego wiedza i doświadczenie zrobiły na mnie wrażenie i dlatego bardzo liczę się z Jego opinią.

Aby nie "zaśmiecać" tego wątku proponuję przejście tu:

 

http://forum.muratordom.pl/kociol-heiztechnik-17-kw-ekoduo-ustawienia,t146434.htm?highlight=heiztechnik

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melduję wymianę wentylatora - kolejne 2 tygodnie czekania. Pojawił się niestety kolejny problem teraz piec po 15 - 20 min tj. po zakończeniu procedury rozpalania pieca przez zapalarkę informuje, że brak jest ognia opału mimo, że i jedno i drugie jest. Oto jest pytanie co ten piec sobie teraz myśli .... ?? Po odłączeniu zapalarki piec chodzi normalnie. Ale w końcu nie poto płaciłem za zapalarkę, żeby z niej niekorzystać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...