Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kolejny z serii - pomóżcie wybrać AGD

daev

Recommended Posts

Mam problem, gdyż totalnie nie znam się na sprzęcie AGD, a potrzebuję trochę tego kupić. Nie mam wielkiej puli pieniędzy, jednak wolę zainwestować więcej niż mniej - bo i po co kupować coś, co ciągnie dużo prądu/wody/etc i się psuje w trybie expresowym - tak więc sprzęt ze średniej, średniej-plus (;)) półki Do rzeczy:

Wszystkie elementy mają być pod zabudowę kuchenną, oraz możliwie energo- i wodooszczędne.

1. Pralka

- klasa energetyczna A+/A

- stosunkowo małe zużycie wody

- zawiasy po lewej stronie

- otwierana od przodu

- do 2 000

2. Piekarnik - tu się nie znam... dla mnie piekarnik to piekarnik, a 18 stron podobnych artykułów do przejrzenia mnie przeraża.

- elektryczny

- Termoobieg

- Do zabudowy w słupku (to to nie może być każdy pod zabudowę? hmm)

Plusy:

- Czarny/Czarny ze srebrem/grafit lub styl *Retro*. Nie biały, nie niebieskawy, design nie bardzo *futurystyczny*, że tak to ujmę. (wiem wiem, sprawa indywidualnego spojrzenia...)

- Niegłośny

- żeby można w nim pizze robić ;)

- Fast Cooking

3. Płyta ceramiczna

- co najmniej 4 palniki

- co najmniej 1 *powiększany* (te takie kółka-strefy, co można włączyć np. tylko najmniejszą)

Plusy:

- Obsługa na dotyk

Mam na nią do 90 cm na szerokość, jednak nie wiem, czy zwykła tzw. Siła (kontakt) starczy, czy jakąś mocniejszą trzeba.

4. Lodówka+zamrażarka - no, ma chłodzić i mrozić... A właśnie. Lepiej osobno kupić lodówkę i zamrażarkę pod zabudowę, czy w łączone w 1 całość?

- Niesłyszalna

5. Zmywarka

- 45 cm

- panel wewnętrzny (nie na *drzwiczkach*)

- nie za dużo wody ciągnąć

6. Okap

- NIE kominowy - niestety nie mam opcji dojścia do komina

- W pełni ma być do schowania pod czymś takim: http://www.klimatop.pl/images/maan-draco.jpg

To tyle. Chciałabym produkty dobre, lecz nie najlepsze - bez bajerów o których istnieniu nawet wiedzieć nie będę, a co dopiero z nich korzystać.