Gość 03.10.2003 22:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Października 2003 Co w progi drzwi i okien tarasowych ? no właśnie, można zrobić wylewkę a następnie osadzić drzwi wejściowe i okna tarasowe. Mój wykonawca twierdzi, że lepiej dać styrodur lub styrobeton na szerokość murów a dopiero wewnątrz wykonać wylewkę. Na ten styrodur dopiero okna i drzwi. Twierdzi, że w ten sposoób unika się mostków termicznych. Trochę to burzy moje wyobrażenia, ale jestem przecież laikiem. Co o tym sądzicie ?Napiszcie bo terminy tuż, tuż, a decyzję trzeba podjąć !No i jak to robi się prawidłowo ? Cz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marzena 04.10.2003 00:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2003 Mam ten sam dylemat - mam ściany z porothermu i nie za bardzo chcę z nich robić progi . Więc co ,żeby nie było mostków w ścianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 04.10.2003 07:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2003 ja miałam osadzone drzwi wyjsciowe na taras - od dołu styropian i jak robiono wylewke dano styropian od strony tarasu i od wewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marzena 04.10.2003 21:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2003 Teska - to jak u Ciebie wygląda ten próg - beton w otulinie ze styropianu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania