Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Problem z paznokciami

martynka1

Recommended Posts

Dziewczyny może mi coś doradzicie. Zawsze miałam słabe, cienkie paznokcie a już paznokieć z kciuka jednej ręki, to rozdwaja mi się non stop. Łykałam zestawy witamin to było trochę lepiej. Marzą mi się ładne zadbane paznokcie, a nie takie obcięte po samej skórze :-? .

Pomyślałam nawet o tipsach lub paznokciach żelowych. Wiem, ze niszczą paznokcie, ale chociaż przez pewien czas ładnie wyglądają.

Co mi radzicie. Jeśli chodzi o wszelkie zabiegi, tipsy na paznokciach to jestem zielona i liczę na wasze rady :p.

Całe życie mam miękkie i rozdwajające się paznokcie. Latami łykałam skrzyp, i inne takie. Nic, taki mój urok. Poza tym wiele lat grałam na fortepianie, teraz mnóstwo czasu spędzam przy klawiaturze komputera. Czyli krótko.

I w wieku 46 lat nareszcie mogę się pochwalić paznokciami: SAMA OGLĄDAM I PODSTAWIAM MĘŻOWI POD NOS.

Nareszcie mogę cieszyć się kolorami lakierów, które baaaaaardzo długo trzymają się na paznokciach. I nie używam rękawiczek do prac domowych, bo nie umiem, nigdy ich nie zakładałam. Coś od życia się należy!!!!!

Co???????????? Akryl + żel!!! :lol:

Czasmi jest tak, że "ten typ tak ma" i łykanie tony suplementów nic nie da, co najwyżej uczulenia się dostanie. Słaba płytka nie musi oznaczac niedoborów czy choroby- jak koń kopyta tak człowiek paznokcie, jeden ma mocne i piękne drugi kruchutkie i słabe - w dużej mierze to cecha wrodzona

Akryl wcale nie niszczy paznokci na stałe, podpiłowana jest jedynie płytka pod akrylem, ta co narasta jest taka jak zwykle.

Miałam akryl, i zejmowałam kilka razy - paznokcie za każdym razem odrosły i są jakie były.

Ja polecam, świetny sposób na piękne paznokcie od zaraz. :-)