martynka1 23.09.2008 20:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Września 2008 Dziewczyny może mi coś doradzicie. Zawsze miałam słabe, cienkie paznokcie a już paznokieć z kciuka jednej ręki, to rozdwaja mi się non stop. Łykałam zestawy witamin to było trochę lepiej. Marzą mi się ładne zadbane paznokcie, a nie takie obcięte po samej skórze . Pomyślałam nawet o tipsach lub paznokciach żelowych. Wiem, ze niszczą paznokcie, ale chociaż przez pewien czas ładnie wyglądają. Co mi radzicie. Jeśli chodzi o wszelkie zabiegi, tipsy na paznokciach to jestem zielona i liczę na wasze rady . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
arcobaleno 24.09.2008 07:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2008 kup sobie złotą odżywkę sally hansen (najtaniej na allegro) - naprawdę działa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stukpuk 24.09.2008 07:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2008 Ja bym mógł coś poradzić , ale potrzebowałbym zdjęcia i wskazana jest wizyta domowa..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość elutek 24.09.2008 08:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2008 Ja bym mógł coś poradzić , ale potrzebowałbym zdjęcia i wskazana jest wizyta domowa..... stuk Ciebie to już nawet paznokcie kręcą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DPS 24.09.2008 10:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2008 Wypróbuj preparaty ze skrzypu lub wiesiołka - są naprawdę skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania