vorti 28.09.2008 21:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2008 Witam wszystkich forumowiczów. Na wstępie zaznaczam ze nie mam żadnego doświadczenia w kładzeniu tynku. Kupiłem tynk Goldband, bo podobno jest dobry i łatwy w nakładaniu, przynajmniej tak twierdził sprzedawca. Tynk rozrobiłem zgodnie z instrukcją czyli 1 kg tynku na 0,6 litra wody. tynk nakładałem pacą 20cm i muszę przyznać że wcale to nie jest takie łatwe, narobiło mi się od groma nierówności, istne fale na ścianie, nie wiem co robię nie tak. Tynk nakładam około 5mm. jak chciałem ściągnąć nadmiar deską to porobiły mi się ogromne rowy. Nie mam zielonego pojęcia jak to układać żeby było gładkie. Może ktoś mi podpowie jak tego dokonać, bo w chwili obecnej ściana wygląda koszmarnie. wygładzenie jej będzie trwało wieki, a podobno tynk gipsowy jest dobry bo można uzyskać od razu gładką powierzchnie, tylko nie wiem jak tego dokonać. Proszę o pomoc. Wszelkie sugestie mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mk1719501284 29.09.2008 04:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2008 proponuję zatrudnić tynkarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
resor 29.09.2008 05:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2008 poszukanie tynkarza to bardzo dobry pomysł bo możesz sie zameczyc a efekt bedzie taki że ktos i tak bedzie musial poprawiac po pierwsze tego tynku chyba nie powinno sie nakladac tylko narzucac . poszukaj na youtube widziaelm kiedys filmy sciagałes po listwach czy tak na oko ?? bo cos czuje ż o listwach nie pomyslałes sciganie deska to troche prymitywny sposób.kup sobie poziomice/łate odpowiedniej dlugosci i tym sciagaj.żeby powierzchnia była gładka trzeba przegabkowac jak troche przyschnie albo jak przyschnie daje cie cienka warstwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania