tapken1 01.10.2008 08:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2008 Mam sporo wartościowych filmów na kasetach Video, technika idzie do przodu, video juz wychodzi z użytku.Nie chciałabym stracić tych filmów / a także pamiątki z pobytów urlopowych/, czy jest jakaś szansa, aby przegrac je na DVD i w ten nadal je użytkować? Prosze o poradę, nie znam się natym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Paulka 01.10.2008 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2008 Można.najlepiej wg mnie zwrócic sie do kogos, kto np nagrywa wesela i tego typu imprezy.Oni mają sprzet i mogą takie cóś zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tapken1 01.10.2008 20:59 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2008 serdeczne dzięki za poradę, będe szukała osoby kompetentnej, najwazniejsze że da się to zrobic.pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tedii 01.10.2008 22:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2008 Są nagrywarki DVD z wbudowanym magnetowidem.Takie ustrojstwo przegrywa bez problemu jak leci.A kosztuje od 600,00 zł wzwyż.Albo przez komputer ale musisz mieć wejście video (n.p. tuner TV).Podpinasz magnetowid i przegrywasz na dysk,obrabiasz i nagrywasz na DVD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania