Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

kasety WIDEO i DVD

tapken1

Recommended Posts

Mam sporo wartościowych filmów na kasetach Video, technika idzie do przodu, video juz wychodzi z użytku.Nie chciałabym stracić tych filmów / a także pamiątki z pobytów urlopowych/, czy jest jakaś szansa, aby przegrac je na DVD i w ten nadal je użytkować? Prosze o poradę, nie znam się natym. :cry:

...Albo przez komputer ale musisz mieć wejście video (n.p. tuner TV).Podpinasz magnetowid i przegrywasz na dysk,obrabiasz i nagrywasz na DVD.

Mi coś kiepsko to wychodzi, rozjeżdża się obraz i dźwięk - przesunięcie nawet do 3-4 sekund :o

I spora utrata jakości.

Niekoniecznie nagrywarka z wbudowanym magnetowidem, większość stacjonarnych nagrywarek ma wejście SCART, można podłączyć z niezależnego magnetowidu (np. taka):

http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=0305&categoryId=0305&parentId=03&modelCodeDisplay=RH277H&model=NOTHING

Mi coś kiepsko to wychodzi, rozjeżdża się obraz i dźwięk - przesunięcie nawet do 3-4 sekund :o

I spora utrata jakości.

Mijanie się dźwięku wynika ze złej metody kodowania/kompresji dźwięku.

A jakość video można dowolnie ustawić i przy dobrym sprzęcie video wychodzi obraz żyleta.

Trochę archiwalnych kaset zgrałem ale jeszcze mi zostało ho ho ho ...

...Mijanie się dźwięku wynika ze złej metody kodowania/kompresji dźwięku.

A jakość video można dowolnie ustawić i przy dobrym sprzęcie video wychodzi obraz żyleta...

Próbowałem bez kompresji (uncompressed AVI) - specjalnie sobie nowego twardziela kupiłem (250Gb), bo pliki ogromne powstają i ... bez rewelacji :(

Faktem jest, że komp tez nie rewelka, budowany był do prac raczej biurowych, tyle że mu RAM'u dołożyłem, no i ten HDD, bo mi na jakości zależy. programy z tunera zgrywa OK, czysto, nawet przy kompresji MPEG2, czy VCD lub WMV. Tylko z VHS się pierniczy z letka. Gdzieś, na jakimś specjalistycznym forum poruszany był ten temat, ale nie mogę odnaleźć :-?