pawlok 10.10.2008 15:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2008 Witam w połowie wrzesnia posadzilismy cisy.Nie za bardzo wiem jak wstawic na to forum zdjecie - a problem jest taki, że końcówki "igiel" zaczynają brązowieć. Czy to normalny szok roslinek po przesadzeniu , moze jesienne osłabienie?Czy można przeprowadzac jeszcze nasadzenia cisów na końcu pazdziernika/początku wrzesnia?Pawlok[/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cinsiok 10.10.2008 20:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2008 Nie znam się na cisach,sami mielismy problem,ale jedno juz wiem na pewno:drzewo ozyło,jak podsypalismy je kilka razy Dolomitem.Cis nie lubi kwasnej ziemi!A po przesadzeniu - kazda roślina ma chyba prawo odchorować,ale czy tak jak Twoj cis - nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
revalidon 11.10.2008 07:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2008 WQtrące i ja tutaj dwa grosze... Mam całą działkę obsadzoną cisami różnych gatunków... Na dzaiłce rośnie wiel sosen, ziemia jest kwaśna i piaszczysta i nigdy nie było z nimi problemu... Moiże nie rosną jakoś bardzo szybko ale nigdy im igły nie żółkły... Jedyne co mi przychodzi do głowy to słaby materiał ze szkółki albo przenawożenie cisów w szkółce... a swoja drogą to jaką ziemię lubią cisy..? kwaśną czy zasadową..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skama 11.10.2008 16:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2008 Czytałam, ze cis pospolity /T. baccata/ lubi wapienną, a cis pośredni /T. x media/ nie ma takich wymagań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania