Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Domniemanie doręczenia przesyłki


josephine

Recommended Posts

Wysłałam zgłoszenie reklamacyjne listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Dzisiaj zdzwonił pan, do którego było ono skierowane i twierdzi, że nic nie dostał. Chciałam mu przedyktować nr nadania, ale nie miał ochoty sprawdzać na poczcie (wcześniej zresztą reklamację chciałam mu wręczyć osobiście - też jej nie przyjął). Podejrzewam, że będzie się wykręcał od jej odebrania.

 

Moje pytanie: czy domniemanie odebrania przesyłki będzie w sprawie reklamacji działało tak samo jak w przypadku postępowań administracyjnych, tzn. zakładam, że pierwsze awizo dostał 9 października, ponieważ przesyłki nie odebrał, poczta dostarczy mu drugie awizo po 7. dniach (16.) a po kolejnych 7. (24.) zwróci list do mnie i ja będę mogła domniemywać uznanie reklamacji? Czy działa to w jakiś inny sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...