josephine 16.10.2008 10:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2008 Wysłałam zgłoszenie reklamacyjne listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Dzisiaj zdzwonił pan, do którego było ono skierowane i twierdzi, że nic nie dostał. Chciałam mu przedyktować nr nadania, ale nie miał ochoty sprawdzać na poczcie (wcześniej zresztą reklamację chciałam mu wręczyć osobiście - też jej nie przyjął). Podejrzewam, że będzie się wykręcał od jej odebrania. Moje pytanie: czy domniemanie odebrania przesyłki będzie w sprawie reklamacji działało tak samo jak w przypadku postępowań administracyjnych, tzn. zakładam, że pierwsze awizo dostał 9 października, ponieważ przesyłki nie odebrał, poczta dostarczy mu drugie awizo po 7. dniach (16.) a po kolejnych 7. (24.) zwróci list do mnie i ja będę mogła domniemywać uznanie reklamacji? Czy działa to w jakiś inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/110304-domniemanie-dor%C4%99czenia-przesy%C5%82ki/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
josephine 16.10.2008 10:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2008 I jeszcze jedno pytanie: jeśli ten list jednak zostanie odebrany, powiedzmy 20 października, to termin rozpatrzenia reklamacji będzie biegł dopiero od czasu dostarczenia przesyłki? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/110304-domniemanie-dor%C4%99czenia-przesy%C5%82ki/#findComment-2748559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.