josephine 16.10.2008 10:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2008 Wysłałam zgłoszenie reklamacyjne listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Dzisiaj zdzwonił pan, do którego było ono skierowane i twierdzi, że nic nie dostał. Chciałam mu przedyktować nr nadania, ale nie miał ochoty sprawdzać na poczcie (wcześniej zresztą reklamację chciałam mu wręczyć osobiście - też jej nie przyjął). Podejrzewam, że będzie się wykręcał od jej odebrania. Moje pytanie: czy domniemanie odebrania przesyłki będzie w sprawie reklamacji działało tak samo jak w przypadku postępowań administracyjnych, tzn. zakładam, że pierwsze awizo dostał 9 października, ponieważ przesyłki nie odebrał, poczta dostarczy mu drugie awizo po 7. dniach (16.) a po kolejnych 7. (24.) zwróci list do mnie i ja będę mogła domniemywać uznanie reklamacji? Czy działa to w jakiś inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
josephine 16.10.2008 10:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2008 I jeszcze jedno pytanie: jeśli ten list jednak zostanie odebrany, powiedzmy 20 października, to termin rozpatrzenia reklamacji będzie biegł dopiero od czasu dostarczenia przesyłki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.